Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Способи вираження складеного присудка | Теоретичні відомочті про способи вираження складеного іменного і складеного дієслівного присудка. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Увідповідни частини тверджень | 1 вид - рецептивний | легке | 2Б. | Систематизація вивченого про складений присудок. |
2. | Речення з іменним присудком | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Формування навичок вирізняти складений іменний присудок за його ознаками. |
3. | Простий чи складений? | 1 вид - рецептивний | середнє | 3Б. | Вдосконалення вмінь визначати тип присудка. |
4. | Додай складений присудок | 2 вид - інтерпретація | середнє | 3Б. | Закріплення вивченого про складений присудок. |
5. | Знайди складений іменний | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Уміння визначати складений іменний присудок у реченні. |
6. | Пошукова робота | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Уміння визначати складений дієслівний присудок у реченні. |
7. | Зайве речення | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Удосконалення вивченого про складений присудок. |
8. | Завдання для уважних | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Удосконалення вивченого про складені присудки. |
9. | Вибери речення | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Удосконалення вивченого про складений присудок. |
10. | Іменні присудки | 3 вид - аналіз | середнє | 2Б. | Уміння визначати вид присудка. |
Додаткові завдання (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Цифрова відповідь | Інший | середнє | 1Б. | Уміння визначати складений присудок у реченні. |
2. | Утвори присудки | Інший | середнє | 2Б. | Уміння утворювати присудки. |
3. | Поміркуй! | Інший | середнє | 1Б. | Уміння відрізняти простий присудок від складеного іменного. |
4. | Допоміжне слово | Інший | середнє | 3Б. | Закріплення вивченого про складений дієслівний присудок. |
5. | Загублені присудки | Інший | середнє | 3Б. | Закріплення вивченого про складений іменний присудок, розділові знаки в групі підмета і присудка. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Дієслово + ... | Інший | важке | 10Б. | Розвивати творчі здібності учнів. Систематизувати вивчене про складений присудок. |
2. | Два речення | Інший | середнє | 2Б. | Уміння визначати вид присудка. |
3. | Створи текст | Інший | важке | 12Б. | Завдання спрямоване на розвиток творчих здібностей учнів, уяви, збільшення лексичного запасу мовлення. |
4. | Знайди «зайве» | Інший | середнє | 1Б. | Закріплення навичок розрізняти тип присудка. |
5. | Творча робота | Інший | важке | 6Б. | Завдання спрямоване на розвиток творчих здібностей учнів, уяви, збільшення лексичного запасу мовлення. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренування з теми «Складений присудок. Способи його вираження» | 00:10:00 | середнє | 9Б. | Систематизація вивченого про складений присудок. |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота з теми «Складений присудок. Способи його вираження» | 00:15:00 | середнє | 10Б. | Узагальнення вивченого з теми «Складений присудок. Способи його вираження» |
2. | Перевірна робота з теми «Складений присудок. Способи його вираження» | 00:30:00 | середнє | 19Б. | Перевірка здобутих вмінь і навичок під час вивчення теми «Складений присудок. Способи його вираження» |