Методична рекомендація:
Теорія
| Номер | Назва | Опис |
|---|---|---|
| 1. | Про однорідні додатки | Формування мовних компетентностей про однорідні додатки. |
Завдання
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Шукай речення | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Уміння визначати речення з однорідними додатками. |
| 2. | Поміркуй! | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Удосконалення вивченого про однорідні додатки. |
| 3. | Розбий пару | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Уміння визначати речення з однорідними додатками. |
| 4. | Вибери форму | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Уміння визначати правильну відмінкову форму додатків. |
| 5. | Сполучниковий зв'язок | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Удосконалення вивченого про зв'язок між ОЧР. |
| 6. | Завдання для уважних | 3 вид - аналіз | важке | 1Б. | Удосконалення вивченого про однорідні додатки. |
| 7. | Речення із загадкою | 3 вид - аналіз | важке | 1Б. | Удосконалення й повторення вивченого про додаток. |
Додаткові завдання (Мій+)
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Змішаний зв'язок | Інший | середнє | 1Б. | Удосконалення вивченого про зв'язок між ОЧР. |
| 2. | Відповідність | Інший | важке | 3Б. | Уміння визначати однорідні другорядні члени речення. |
| 3. | Зайве слово | Інший | важке | 1Б. | Закріплення вивченого про однорідні додатки. |
| 4. | Синтаксичний аналіз речення | Інший | важке | 7Б. | Уміння виконувати синтаксичний розбір речення, ускладненого однорідними членами. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Безсполучниковий зв'язок | Інший | середнє | 1Б. | Удосконалення вивченого про зв'язок між ОЧР. |
| 2. | Без додатків | Інший | середнє | 1Б. | Уміння визначати однорідні додатки. |
| 3. | Доповни речення | Інший | важке | 3Б. | Уміння самостійно доповнювати речення однорідними додатками. |
| 4. | Творча робота | Інший | важке | 3Б. | Уміння самостійно складати речення з однорідними додатками. |
| 5. | Склади речення | Інший | важке | 3Б. | Уміння самостійно складати речення з однорідними додатками. |
Тести
| Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Тренувальні вправи з теми «Однорідні додатки» | 00:10:00 | середнє | 3Б. | Систематизація вивченого з теми «Однорідні додатки». |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
| Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Домашня робота з теми «Однорідні додатки» | 00:10:00 | середнє | 4Б. | Удосконалення вивченого з теми «Однорідні додатки». |
| 2. | Перевірна робота з теми «Однорідні додатки» | 00:15:00 | середнє | 8Б. | Перевірка знань, умінь і навичок із теми «Однорідні додатки». |