Методична рекомендація:
Теорія
| Номер | Назва | Опис |
|---|---|---|
| 1. | Деякі особливості вживання однорідних членів речення | Формування мовних компетентностей щодо особливостей вживання ОЧР. |
Завдання
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Логічна помилка | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Уміння шукати логічні помилки в реченнях, аналізувати їх. Розвиток логічного мислення. |
| 2. | Граматична помилка | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Уміння визначати граматичну помилку в реченні, аналізувати правильність побудови речення з однорідними присудками, узгоджувати присудки й додатки. |
| 3. | Прийменники при однорідних членах речення | 3 вид - аналіз | середнє | 2Б. | Удосконалення вивченого теоретичного матеріалу про граматично правильне оформлення ОЧР. |
| 4. | Віднови логічний зв'язок | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Уміння визначати логічні помилки в реченні, редагувати речення, відновлюючи логічний зв'язок між ОЧР. |
| 5. | Правильне речення | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Удосконалення вивченого з теми «Особливості вживання однорідних членів речення». |
| 6. | Вибери форму присудка | 3 вид - аналіз | середнє | 2Б. | Уміння узгоджувати форму присудка з однорідними підметами. |
| 7. | Розподільна робота | 3 вид - аналіз | середнє | 4Б. | Уміння визначати граматичні помилки. |
Додаткові завдання (Мій+)
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Ти редактор | Інший | середнє | 2Б. | Уміння вживати сполучники й прийменники при однорідних членах речення відповідно до граматичних норм. |
| 2. | «Зайве» слово | Інший | середнє | 2Б. | Уміння аналізувати речення, визначати логічні зв'язки між однорідними членами речення. |
| 3. | Вибери правильні форми | Інший | середнє | 3Б. | Удосконалення вивченого з теми «Особливості вживання однорідних членів речення». |
| 4. | Синтаксична помилка | Інший | середнє | 1Б. | Уміння аналізувати речення з однорідними членами. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Таблиця | Інший | середнє | 2Б. | Уміння визначати граматично правильне речення з ОЧР. |
| 2. | Творче завдання | Інший | важке | 1Б. | Уміння застосовувати отримані знання у власній творчій діяльності. |
| 3. | Теоретичний матеріал | Інший | середнє | 2Б. | Повторення вивченого теоретичного матеріалу з теми «Особливості вживання однорідних членів речення». |
| 4. | Склади речення | Інший | важке | 3Б. | Уміння складати речення, дотримуючись граматичних норм і правил логічної побудови. |
| 5. | Склади твір | Інший | важке | 7Б. | Уміння складати текст, використовуючи граматично правильні й логічно завершені речення з ОЧР. |
Тести
| Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Тренувальні вправи з теми «Особливості вживання однорідних членів речення» | 00:10:00 | середнє | 4Б. | Завдання для удосконалення й систематизації вивченого з теми «Особливості вживання однорідних членів речення». |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
| Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Домашня робота з теми «Особливості вживання однорідних членів речення» | 00:15:00 | середнє | 5Б. | Завдання для закріплення вивченого з теми «Особливості вживання однорідних членів речення». |
| 2. | Перевірна робота з теми «Особливості вживання однорідних членів речення» | 00:20:00 | середнє | 4Б. | Перевірка знань, умінь і навичок із теми «Особливості вживання однорідних членів речення». |