Методична рекомендація:
Теорія
| Номер | Назва | Опис |
|---|---|---|
| 1. | Смислові відношення між однорідними членами речення | Формування знань, умінь і навичок із теми «Смислові відношення між однорідними членами речення». |
Завдання
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Одиничний сполучник | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Уміння визначати вид сполучника за способом уживання між ОЧР. |
| 2. | Парний сполучник | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Уміння визначати вид сполучника за способом уживання між ОЧР. |
| 3. | Логічні ланцюжки | 1 вид - рецептивний | середнє | 3Б. | Уміння визначати вид зв'язку між ОЧР. |
| 4. | Єднальний сполучник | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Уміння визначати вид сполучників. |
| 5. | Добери продовження (єднальний зв'язок) | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Удосконалення вивченого з теми |
| 6. | З'ясуй види зв'язків | 3 вид - аналіз | середнє | 3Б. | Уміння визначати вид смислових зв'язків між ОЧР. |
| 7. | Розділовий сполучник | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Уміння визначати вид сполучників. |
| 8. | Робота з текстом | 3 вид - аналіз | середнє | 5Б. | Систематизація вивченого про смислові відношення між ОЧР. |
| 9. | Синтаксична помилка | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Уміння аналізувати речення з однорідними членами. |
Додаткові завдання (Мій+)
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Добери продовження (протиставний зв'язок) | Інший | середнє | 1Б. | Удосконалення вивченого з теми |
| 2. | Увідповідни | Інший | важке | 3Б. | Уміння визначати вид смислових відношень. |
| 3. | Сполучник ТА — мовний союзник | Інший | важке | 2Б. | Уміння визначати значення сполучника ТА. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Добери продовження (розділовий зв'язок) | Інший | середнє | 1Б. | Удосконалення вивченого з теми. |
| 2. | Сполучник ТА — мовний хамелеон | Інший | важке | 2Б. | Уміння визначати значення сполучника ТА. |
| 3. | Протиставний сполучник | Інший | важке | 1Б. | Уміння визначати вид сполучників. |
| 4. | Склади речення за схемою | Інший | важке | 6Б. | Уміння читати схеми ОЧР, складати за ними речення. Удосконалення вивченого про ОЧР. |
| 5. | Склади текст | Інший | важке | 7Б. | Уміння самостійно вводити в текст речення, ускладнені ОЧР; уміння використовувати різні види зв'язку між ОЧР. |
Тести
| Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Тренувальні вправи з теми «Смислові відношення між однорідними членами речення» | 00:10:00 | середнє | 6Б. | Удосконалення вивченого з теми «Смислові відношення між однорідними членами речення». |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
| Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Домашня робота з теми «Смислові відношення між однорідними членами речення» | 00:15:00 | середнє | 6Б. | Систематизація вивченого з теми «Смислові відношення між однорідними членами речення». |
| 2. | Перевірна робота з теми «Смислові відношення між однорідними членами речення» | 00:20:00 | середнє | 13Б. | Перевірка знань, умінь і навичок із теми «Смислові відношення між однорідними членами речення». |