Методична рекомендація:
Теорія
| Номер | Назва | Опис |
|---|---|---|
| 1. | Поняття про відокремлення | Теоретичні відомості про відокремлені члени речення. |
| 2. | Відокремлені означення | Формування мовних компетентностей із теми «Розділові знаки у простих реченнях, ускладнених відокремленими членами». |
| 3. | Відокремлені прикладки | Формування знань про відокремлення прикладок. |
| 4. | Відокремлені обставини | Формування знань про відокремлення обставин. |
| 5. | Відокремлені додатки. Уточнювальні члени речення | Формування знань про умови відокремлення додатків. Формування знань про уточнювальні члени речення. |
Завдання
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Вибери речення | 3 вид - аналіз | легке | 1Б. | Уміння визначати речення з відокремленням. |
| 2. | Відокремлені обставини | 1 вид - рецептивний | легке | 3Б. | Знайти в реченні і записати підмети та відокремлені обставини. |
| 3. | Відокремлені члени речення | 1 вид - рецептивний | легке | 2Б. | Визначити види відокремлених членів речення, в тому числі і уточнюючі |
| 4. | Додай відокремлене означення | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Уміння доповнювати речення відокремленням. |
| 5. | Знайди відокремлену обставину | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Удосконалення вивченого про відокремлені члени речення. |
| 6. | Синтаксична роль відокремлення | 1 вид - рецептивний | середнє | 2Б. | Визначення синтаксичної ролі відокремлень. |
| 7. | Знайти відокремлення | 3 вид - аналіз | середнє | 2Б. | Вміння знаходити відокремлення в реченні, визначати їх вид. |
| 8. | Пошукова робота | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Удосконалення вивченого про відокремлені члени речення. |
| 9. | Відокремлене означення | 2 вид - інтерпретація | середнє | 6Б. | Вміння правильно визначати відокремлені означення в реченні. |
| 10. | Укажи відокремлений додаток | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Уміння визначати відокремлений додаток у реченні. |
| 11. | Відокремлені прикладки | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Формування вміння визначати прикладку в реченні. |
| 12. | Укажи відокремлену прикладку | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Уміння визначати відокремлену прикладку в реченні. |
Додаткові завдання (Мій+)
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Продовж речення | Інший | середнє | 1Б. | Уміння доповнювати речення відокремленням. |
| 2. | Відокремлені додатки | Інший | середнє | 4Б. | Знаходження відокремлених додатків, та прийменників, за допомогою яких вони приєднані. |
| 3. | Відокремлені уточнювальні члени речення | Інший | середнє | 4Б. | Знайти уточнюючі члениречення, визначити їх синтаксичну роль. |
| 4. | Відповідність | Інший | важке | 4Б. | Уміння визначати вид відокремлення. |
| 5. | Випиши відокремлення | Інший | середнє | 1Б. | Вправа на закріплення навичок знаходити відокремлення в реченні. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Запиши речення | Інший | важке | 1Б. | Уміння складати речення з відокремленими членами речення. |
| 2. | Доповни текст відокремленнями | Інший | важке | 7Б. | Уміння складати текст на запропоновану тему, використовуючи відокремлені члени речення. |
| 3. | Перетвори простий текст на образний | Інший | важке | 7Б. | Уміння складати текст на запропоновану тему, використовуючи відокремлені члени речення. |
| 4. | Поєднай у текст | Інший | важке | 7Б. | Уміння складати текст на запропоновану тему, використовуючи відокремлені члени речення. |
| 5. | Склади твір | Інший | важке | 7Б. | Уміння складати текст на запропоновану тему, використовуючи відокремлені члени речення. |
| 6. | Перебудуй речення | Інший | середнє | 2Б. | Формування навичок правильного вживання розділових знаків при відокремлених означеннях. |
| 7. | Вибери речення | Інший | середнє | 1Б. | Завдання перевіряє вміння обирати з кількох варіантів речення з відокремленими членами. |
| 8. | Доповнення речень | Інший | важке | 3Б. | Удосконалення умінь і навичок з теми «Поняття про відокремлення» при складанні речень. |
Тести
| Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Тренування № 1 з теми «Поняття про відокремлення» | 00:15:00 | середнє | 14Б. | Вправи для тренування з теми «Поняття про відокремлення». |
| 2. | Тренувальні вправи № 2 з теми «Поняття про відокремлення» | 00:10:00 | середнє | 6Б. | Удосконалення вивченого з теми «Поняття про відокремлення». |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
| Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Домашня робота № 1 з теми «Поняття про відокремлення» | 00:10:00 | середнє | 4Б. | Систематизація вивченого з теми «Поняття про відокремлення». |
| 2. | Домашня робота № 2 з теми «Поняття про відокремлення» | 00:15:00 | середнє | 9Б. | Узагальнення й систематизація знань, умінь і навичок з теми «Речення з відокремленими членами» |
| 3. | Перевірна робота № 1 з теми «Поняття про віжокремлення» | 00:20:00 | середнє | 17Б. | Перевірка набутих знань і навичок з теи «Поняття про відокремлення». |
| 4. | Перевірна робота № 2 з теми «Поняття про відокремлення» | 00:20:00 | середнє | 9Б. | Перевірка знань, умінь і навичок із теми «Поняття про відокремлення». |