Методична рекомендація:
Теорія
| Номер | Назва | Опис |
|---|---|---|
| 1. | Розділові знаки при відокремлених обставинах | Теоретичні відомості з теми «Розділові знаки при відокремлених відокремлених обставинах». |
Завдання
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Відповідність | 3 вид - аналіз | середнє | 3Б. | Уміння визначати відокремлені члени речення. |
| 2. | Пунктуаційна помилка (відокремлена обставина) | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Уміння визначати пунктуаційну помилку при відокремлених обставинах. |
| 3. | Знайди продовження | 3 вид - аналіз | середнє | 2Б. | Удосконалення вивченого з теми «Розділові знаки при відокремлених відокремлених обставинах». |
| 4. | Так правильно! | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Уміння визначати правильний варіант відокремлення обставин. |
| 5. | Без обставини | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Повторення вивченого про відокремлену обставину. |
| 6. | Неправильне речення | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Удосконалення вивченого про відокремлення. |
| 7. | Уважні читачі | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Удосконалення вивченого про відокремлену обставину. |
| 8. | Не потрібно виділяти комами | 3 вид - аналіз | середнє | 2Б. | Удосконалення вивченого з теми «Розділові знаки при відокремлених відокремлених обставинах». |
| 9. | Без помилки | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Формування умінь визначати пунктограму при відокремленій обставині. |
Додаткові завдання (Мій+)
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Потрібно виділяти комами | Інший | середнє | 2Б. | Удосконалення вивченого з теми «Розділові знаки при відокремлених відокремлених обставинах». |
| 2. | Три рядки | Інший | важке | 3Б. | Удосконалення вивченого з теми «Розділові знаки при відокремлених відокремлених обставинах». |
| 3. | Як правильно? | Інший | середнє | 1Б. | Уміння визначати правильність пунктуаційного оформлення відокремлених обставин. |
| 4. | Фразеологічна хвилинка | Інший | середнє | 2Б. | Повторення вивченого про фразеологізми. Удосконалення вивченого про дієприслівники. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Причини відокремлення обставин | Інший | легке | 2Б. | Формування вмінь і навичок відокремлення обставин. |
| 2. | Доповни речення відокремленими обставинами | Інший | важке | 7Б. | Уміння використовувати відокремлені члени речення у власному мовленні. |
| 3. | Доповни текст | Інший | важке | 7Б. | Уміння доповнювати текст на запропоновану тему, використовуючи відокремлені члени речення. |
| 4. | Склади твір | Інший | важке | 7Б. | Уміння складати текст на запропоновану тему, використовуючи відокремлені члени речення. |
| 5. | Вибіркова робота | Інший | важке | 3Б. | Удосконалення вивченого з теми «Розділові знаки при відокремлених відокремлених обставинах». |
| 6. | Синтаксичний аналіз речення | Інший | важке | 8Б. | Уміння аналізувати речення, ускладнене відокремленням. |
Тести
| Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Тренувальні вправи з теми «Розділові знаки при відокремлених відокремлених обставинах» | 00:10:00 | середнє | 7Б. | Удосконалення вивченого з теми «Розділові знаки при відокремлених відокремлених обставинах». |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
| Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Домашня робота з теми «Розділові знаки при відокремлених відокремлених обставинах» | 00:15:00 | середнє | 6Б. | Систематизація вивченого з теми «Розділові знаки при відокремлених відокремлених обставинах». |
| 2. | Перевірна робота з теми «Розділові знаки при відокремлених відокремлених обставинах» | 00:20:00 | середнє | 18Б. | Перевірка знань, умінь і навичок із теми «Розділові знаки при відокремлених відокремлених обставинах». |