Методична рекомендація:
Теорія
| Номер | Назва | Опис |
|---|---|---|
| 1. | Вставні слова, словосполучення, речення. Групи вставних слів за значенням | Формування знань із теми «Вставні слова (словосполучення, речення). Групи вставних слів і словосполучень за значенням», уміння знаходити такі конструкції в реченні, виділяти розділовими знаками, визначати групу вставних слів за наченням. |
| 2. | Вставлені слова, словосполучення, речення. Розділові знаки при вставлених конструкціях | Формування знань про вставлені конструкції, уміння знаходити їх у реченні і виділяти відповідними розділовими знаками. |
Завдання
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Групи слів за значенням ч. 1 | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Уміння визначати, до якої групи за значенням належать вставні слова. |
| 2. | Групи слів за значенням ч. 2 | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Уміння визначати, до якої групи за значенням належать вставні слова. |
| 3. | Укажи рядок (вставна конструкція) | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Закріплення вивченого про вставні слова, словосполучення, речення. |
| 4. | Без вставних слів | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Уміння визначати вставні слова. |
| 5. | Вибери рядки | 1 вид - рецептивний | середнє | 2Б. | Удосконалення вивченого з теми «Вставні слова (словосполучення, речення)». |
| 6. | Вставне чи ні? | 3 вид - аналіз | середнє | 2Б. | Удосконалення вивченого з теми «Вставні слова (словосполучення, речення)». |
| 7. | Поміркуй! | 3 вид - аналіз | середнє | 2Б. | Удосконалення вивченого з теми «Вставні слова (словосполучення, речення)». |
| 8. | Постав розділові знаки | 1 вид - рецептивний | середнє | 4Б. | Удосконалення вивченого про розділові знаки при вставних словах. |
| 9. | Член речення чи вставне слово? | 3 вид - аналіз | середнє | 2Б. | Уміння визначати, яке значення має слово в реченні - вставне слово чи член речення. |
| 10. | Правильні розділові знаки | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Закріплення вивченого теоретичного матеріалу про розділові знаки при вставних словах. |
Додаткові завдання (Мій+)
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Доповнена реальність | Інший | середнє | 2Б. | Уміння добирати вставні слова, словосполучення, що найбільш вдало доповнюють речення. |
| 2. | Пазл | Інший | середнє | 5Б. | Закріплення вивченого теоретичного матеріалу про розділові знаки при вставних словах. |
| 3. | Синтаксичний аналіз речення 1 (вставні конструкції) | Інший | середнє | 8Б. | Уміння аналізувати речення, ускладнене вставними словами (словосполученнями, реченнями). |
| 4. | Слова, що не бувають вставними | Інший | середнє | 2Б. | Удосконалення вивченого з теми «Вставні слова (словосполучення, речення)». |
| 5. | Пунктуаційна помилка | Інший | середнє | 1Б. | Удосконалення знань і пунктуаційних навичок із теми «Розділові знаки при вставних конструкціях». |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Групи слів за значенням ч. 3 | Інший | легке | 1Б. | Уміння визначати, до якої групи за значенням належать вставні слова. |
| 2. | Групи слів за значенням ч. 4 | Інший | легке | 1Б. | Уміння визначати, до якої групи за значенням належать вставні слова. |
| 3. | Укажи рядок (вставлена конструкція) | Інший | середнє | 1Б. | Закріплення вивченого про вставлені конструкції. |
| 4. | Робота з текстом | Інший | середнє | 1Б. | Уміння працювати з текстом, знаходити вставні слова (словосполучення). |
| 5. | Запиши речення | Інший | важке | 1Б. | Уміння складати речення зі вставними словами, що належать до різних груп за значенням. |
| 6. | Склади речення | Інший | важке | 4Б. | Уміння складати речення, використовуючи слово і в якості вставного слова, і в якості члена речення. |
| 7. | Склади твір (вставні конструкції) | Інший | важке | 7Б. | Уміння складати текст на запропоновану тему, уводячи речення, ускладнені вставними конструкціями. |
| 8. | Доповни речення | Інший | важке | 2Б. | Уміння складати речення зі вставними словами, що належать до різних груп за значенням. |
| 9. | Творча робота | Інший | важке | 1Б. | Уміння складати тексти зі вставними словами, що належать до різних груп за значенням. |
| 10. | Доповни текст | Інший | важке | 4Б. | Уміння складати речення зі вставними словами, що належать до різних груп за значенням. |
Тести
| Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Тренувальні вправи № 1 з теми «Вставні слова (словосполучення, речення)» | 00:10:00 | середнє | 3Б. | Завдання для систематизації знань, умінь і навичок із теми «Вставні слова (словосполучення, речення). Групи вставних слів і словосполучень за значенням». |
| 2. | Тренувальні вправи № 2 з теми «Вставні слова (словосполучення, речення)» | 00:10:00 | середнє | 7Б. | Удосконалення вивченого з теми «Вставні слова (словосполучення, речення)». |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
| Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Домашня робота № 1 з теми «Вставні слова (словосполучення, речення)» | 00:15:00 | середнє | 6Б. | Завдання для закріплення вивченого з теми «Вставні слова (словосполучення, речення). Групи вставних слів і словосполучень за значенням». |
| 2. | Домашня робота № 2 з теми «Вставні слова (словосполучення, речення)» | 00:15:00 | середнє | 7Б. | Систематизація вивченого з теми «Вставні слова (словосполучення, речення)». |
| 3. | Перевірна робота № 1 з теми «Вставні слова (словосполучення, речення)» | 00:22:00 | середнє | 7Б. | Завдання для перевірки знань, умінь і навичок із теми «Вставні слова (словосполучення, речення). Групи вставних слів і словосполучень за значенням». |
| 4. | Перевірна робота № 2 з теми «Вставні слова (словосполучення, речення)» | 00:20:00 | середнє | 12Б. | Перевірка знань із теми «Вставні слова (словосполучення, речення)». |