Методична рекомендація:
Теорія
| Номер | Назва | Опис |
|---|---|---|
| 1. | Будова і види словосполучень | Теоретичний матеріал з теми «Будова і види словосполучень за способами вираження головного слова». |
| 2. | Синтаксичний розбір словосполучення | Теоретичний матеріал з теми «Синтаксичний розбір словосполучення». |
Завдання
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Доповни таблицю | 3 вид - аналіз | легке | 2Б. | Повторення вивченого про словосполучення. |
| 2. | Поміркуй! | 3 вид - аналіз | легке | 1Б. | Вправа формує вміння учнів знаходити в словосполученні головне слово. |
| 3. | Визнач головне слово | 1 вид - рецептивний | легке | 3Б. | Визначення головного слова в словосполученні. |
| 4. | Головне слово прикметник | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Формувати вміння обирати словосполучення, у якому головне слово виражене прикметником. |
| 5. | Головне слово числівник | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Формувати вміння обирати словосполучення, у якому головне слово виражене прислівником. |
| 6. | Головне слово дієслово | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Формувати вміння обирати словосполучення, у якому головне слово виражене дієслово. |
| 7. | Головне слово прислівник | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Формувати вміння обирати словосполучення, у якому головне слово виражене прислівником. |
| 8. | Вибери іменне словосполучення | 2 вид - інтерпретація | середнє | 1Б. | Формувати вміння визначати іменне словосполучення. |
| 9. | Пошукова робота | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Уміння визначати непоширене словосполучення. |
Додаткові завдання (Мій+)
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Таблиця | Інший | середнє | 3Б. | Уміння визначати типи словосполучення за способом вираження головного слова. |
| 2. | Словосполучення-пазли | Інший | середнє | 5Б. | Уміння утворювати поширене й непоширене словосполучення. |
| 3. | Узгодь головне й залежне слово | Інший | середнє | 3Б. | Уміння узгоджувати головне й залежне слово за допомогою закінчень. |
| 4. | Синтаксичний розбір словосполучення | Інший | важке | 8Б. | Формувати вміння виконувати синтаксичний розбір словосполучення. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Головне слово іменник | Інший | легке | 1Б. | Формувати вміння обирати словосполучення, у якому головне слово виражене іменником. |
| 2. | Укажи поширене словосполучення | Інший | легке | 1Б. | Формування вмінь розрізняти поширені і непоширені словосполучення. |
| 3. | Розподіли словосполучення | Інший | середнє | 3Б. | Уміння визначати типи словосполучення за способом вираження головного слова. |
| 4. | Чим виражене головне слово | Інший | середнє | 4Б. | Вміння визначити головне слово в словосполученні та якою частиною мови воно виражене. |
| 5. | Утвори словосполучення | Інший | важке | 2Б. | Формувати вміння самостійно утворювати словосполучення, визначати їх вид за способом вираження головного слова та тип підрядного зв'язку |
| 6. | Творча робота | Інший | важке | 6Б. | Уміння утворювати різні типи словосполучень. |
Тести
| Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Тренувальні вправи з теми «Ознаки словосполучення. Головне й залежне слово в словосполученні» | 00:10:00 | середнє | 7Б. | Удосконалення вивченого з теми «Ознаки словосполучення. Головне й залежне слово в словосполученні». |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
| Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Домашня робота з теми «Ознаки словосполучення. Головне й залежне слово в словосполученні» | 00:10:00 | середнє | 8Б. | Систематизація вивченого з теми «Ознаки словосполучення. Головне й залежне слово в словосполученні». |
| 2. | Перевірна робота з теми «Ознаки словосполучення. Головне й залежне слово в словосполученні» | 00:15:00 | середнє | 10Б. | Перевірка знань, умінь і навичок із теми «Ознаки словосполучення. Головне й залежне слово в словосполученні». |