Методична рекомендація:
Теорія
| Номер | Назва | Опис |
|---|---|---|
| 1. | Речення як синтаксична одиниця | Теоретичний матеріал з теми «Речення та його ознаки». |
| 2. | Синтаксичний розбір простого речення | Теоретичний матеріал з теми «Речення та його ознаки». |
Завдання
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Відшукай речення | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Формувати вміння розрізняти речення серед інших сполучень слів. |
| 2. | Укажи просте речення | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Формувати вміння знаходити просте речення. |
| 3. | Укажи розповідне речення | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Формувати вміння визначати вид речення за метою висловлювання. |
| 4. | Укажи спонукальне речення | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Формувати вміння розрізняти типи речень за метою висловлювання. |
| 5. | Укажи питальне речення | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Формувати вміння розрізняти типи речень за метою висловлювання |
| 6. | Укажи двоскладне речення | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Формувати вміння визначати двоскладне речення. |
| 7. | Укажи односкладне речення | 3 вид - аналіз | легке | 1Б. | Формувати вміння вирізняти односкладне речення серед інших речень. |
| 8. | Віднови прислів'я | 3 вид - аналіз | середнє | 10Б. | Уміння відновлювати прислів'я із запропонованих слів. |
Додаткові завдання (Мій+)
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Укажи вид речення за наявністю другорядних членів | Інший | середнє | 3Б. | Формувати вміння розрізняти поширені і непоширені речення. |
| 2. | Дай відповідь на питання | Інший | важке | 4Б. | Формувати вміння аналізувати речення. |
| 3. | Погрупуй речення | Інший | важке | 4Б. | Уміння визначати односкладні й двоскладні речення. |
| 4. | Утвори прислів'я | Інший | важке | 3Б. | Повторення вивченого про речення. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Непоширене речення | Інший | середнє | 1Б. | Уміння визначати непоширене речення. |
| 2. | Складне речення | Інший | середнє | 1Б. | Уміння визначати складне речення. |
| 3. | Утвори речення | Інший | середнє | 3Б. | Формувати вміння з поданих груп слів утворювати речення. |
| 4. | Односкладне чи двоскладне речення? | Інший | середнє | 3Б. | Формувати вміння визначати вид речення за наявністю головних членів (односкладне чи двоскладне). |
| 5. | Визнач речення за метою висловлювання | Інший | середнє | 3Б. | Формувати вміння визначати речення за метою висловлювання. |
| 6. | Творче конструювання | Інший | середнє | 1Б. | Формуваити вміння поширювати речення другорядними членами. |
| 7. | Синтаксичний розбір речення | Інший | важке | 6Б. | Формувати вміння аналізувати речення синтаксично. |
Тести
| Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Тренування з теми «Речення та його ознаки» | 00:30:00 | середнє | 10Б. | Завдання для узагальнення і систематизації знань із теми «Речення та його ознаки». |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
| Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Домашня робота з теми «Речення та його ознаки» | 00:30:00 | середнє | 12Б. | Удосконалення знань, умінь і навичок з теми «Речення та його ознаки». |
| 2. | Перевірна робота з теми «Речення та його ознаки» | 00:30:00 | середнє | 12Б. | Завдання спрямоване на перевірку здобутих учнями знань із теми «Речення та його ознаки». |