Методична рекомендація:
Теорія
| Номер | Назва | Опис |
|---|---|---|
| 1. | Загальне поняття про прикметник | Ознайомлення зі словами-ознаками (прикметниками). |
Завдання
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Справжній детектив | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Вправляння у визначенні прикметників. |
| 2. | Упізнай за ознаками | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Вправляння в упізнаванні предметів за їхніми ознаками. |
| 3. | Влучна відповідь | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Вправляння в узгодженні прикметника та питання, на яке він відповідає. |
| 4. | Так чи ні? | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Вправляння у впізнаванні прикметників. |
| 5. | Протилежне значення | 2 вид - інтерпретація | легке | 1Б. | Добір протилежних за значенням прикметників. |
| 6. | Рукавиці для сніговика | 2 вид - інтерпретація | легке | 1Б. | Визначення близьких за значенням прикметників. |
| 7. | Установи відповідність | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Вправляння у постановці питань до прикметників. |
| 8. | Розшир речення | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Добір доцільних прикметників у речення. |
| 9. | З'ясуй значення | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Пряме та переносне значення прикметників. |
| 10. | Знайди прикметник | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Вправляння у впізнаванні прикметників. |
Додаткові завдання (Мій+)
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Форма слова | Інший | середнє | 2Б. | Вправляння у зміні прикметника за формою. |
| 2. | Крилаті вислови | Інший | важке | 3Б. | Встановлення відповідностей між фразеологізмами та прикметниками, що є їхнім значенням. |
| 3. | Поет | Інший | важке | 3Б. | Доповнення вірша пропущеними прикметниками. |
| 4. | Чарівні перетворення | Інший | важке | 3Б. | Вправляння у перетворенні словосполучень з двох іменників на сполучення прикметника та іменника. |
| 5. | Відремонтуй фразеологізми | Інший | важке | 3Б. | Складання фразеологізмів із запропонованих прикметників. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Пошир речення | Інший | важке | 4Б. | Вправляння у поширенні речень за допомогою прикметників. |
| 2. | Утвори прикметник | Інший | важке | 4Б. | Утворення прикметників від запропонованих іменників за зразком. |
| 3. | Добери ознаки | Інший | важке | 4Б. | Добір ознак до запропонованих іменників. |
Тести
| Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Тренування з теми «Загальне поняття про прикметник» | 00:25:00 | важке | 20Б. | Закріплення вивченого з теми «Загальне поняття про прикметник». |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
| Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Домашня робота з теми «Загальне поняття про прикметник» | 00:30:00 | важке | 23Б. | Узагальнення знань з теми «Загальне поняття про прикметник». |
| 2. | Перевірочна робота з теми «Загальне поняття про прикметник» | 00:35:00 | важке | 29Б. | Контроль знань з теми «Загальне поняття про прикметник». |