Методична рекомендація:
Теорія
| Номер | Назва | Опис |
|---|---|---|
| 1. | Зв'язок прикметника з іменником | Ознайомлення зі зв'язком прикметника та іменника. |
Завдання
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Постав питання | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Постановка питання від іменника до прикметника. |
| 2. | Цікаві ознаки | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Пошук узгоджених словосполучень іменника та прикметника. |
| 3. | Один чи багато? | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Вправляння у знаходженні прикметників, що вжиті у формі «Багато». |
| 4. | Впиши закінчення | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Вправляння в узгодженні прикметника та іменника. |
| 5. | Упізнай фрукт | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Вправляння у доборі узгоджених за ознаками іменників. |
| 6. | Знайди пару | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Вправляння у поєднанні іменників та прикметників. |
| 7. | Створи багато | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Вправляння у створенні форм прикметників за принципом «один – багато». |
| 8. | Постав питання | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Вправляння у постановці питань від іменника до прикметника. |
| 9. | Загадкове речення | 3 вид - аналіз | середнє | 2Б. | Визначення прикметників та постановка питань до них. |
Додаткові завдання (Мій+)
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Розподіли стовпчики | Інший | середнє | 2Б. | Розпізнавання сполучень іменників та прикметників, вжитих у однині та множині. |
| 2. | Утвори словосполучення | Інший | середнє | 2Б. | Вправляння в утворенні словосполучень прикметника та іменника. |
| 3. | Пари слів | Інший | важке | 3Б. | Вправляння у доборі до прикметника відповідного іменника. |
| 4. | Добери ознаку | Інший | важке | 3Б. | Вправляння у доборі узгодженої ознаки до іменника на зображенні. |
| 5. | Перетворення | Інший | важке | 3Б. | Вправляння у перетворенні сполучень 2-х іменників у сполучення іменника та прикметника. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Склади речення | Інший | важке | 4Б. | Вправляння у складанні та творчому доповненні речень. |
| 2. | З одного в багато | Інший | важке | 4Б. | Вправляння у перетворенні форм прикметників із одного у багато. |
| 3. | Добери ознаки | Інший | важке | 4Б. | Добір ознак до іменників, творення речень. |
Тести
| Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Тренування з теми «Зв'язок прикметника з іменником» | 00:25:00 | середнє | 15Б. | Повторення матеріалу з теми «Зв'язок прикметника з іменником». |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
| Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Домашня робота з теми «Зв'язок прикметника з іменником» | 00:30:00 | важке | 21Б. | Закріплення знань з теми «Зв'язок прикметника з іменником». |
| 2. | Перевірочна робота з теми «Зв'язок прикметника з іменником» | 00:35:00 | важке | 27Б. | Контроль знань з теми «Зв'язок прикметника з іменником». |