Методична рекомендація:
Теорія
| Номер | Назва | Опис |
|---|---|---|
| 1. | Слова, близькі за значенням | Формування уявлень про слова, близькі за значенням. |
Завдання
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Слова-товариші | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Вправляння у знаходженні слів, близьких за значенням. |
| 2. | Зайве слово | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Вправляння у знаходженні слова, що не є близьким за значенням до поданих слів. |
| 3. | Регулювальник | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Вправляння у визначенні груп близьких за значенням слів. |
| 4. | Третій зайвий | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Виділення слова, що не є близьким у групі. |
| 5. | Пазл | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Знаходження слів, близьких за значенням. |
| 6. | Знайди значення | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Вправдяння у доборі близького за значенням слова до образного вислову. |
| 7. | Неуважна Катруся | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Вправляння у знаходженні слів, близьких за значенням. |
Додаткові завдання (Мій+)
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Відгадай загадку | Інший | середнє | 2Б. | Вправляння у доборі близького за значенням слова. |
| 2. | Доцільні слова | Інший | важке | 3Б. | Вправляння у доборі слів, спільних за значенням. |
| 3. | Знайди слова | Інший | важке | 3Б. | Добір слів, близьких за значенням. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Добери слова | Інший | важке | 3Б. | Вправляння у доборі близьких за значенням слів до предмета, дії та ознаки. |
| 2. | Редагування тексту | Інший | важке | 4Б. | Заміна повторюваного слова на близькі йому за значенням. |
| 3. | Шифрувальник | Інший | важке | 4Б. | Самостійний добір близьких за значенням слів. |
| 4. | Диво-вірш | Інший | важке | 4Б. | Вправляння у знвходженні близьких за значенням слів у тексті. |
Тести
| Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Тренування з теми «Слова, близькі за значенням» | 00:25:00 | важке | 13Б. | Узагальнення та систематизвція знань з теми «Слова, близькі за значенням». |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
| Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Домашна робота з теми «Слова, близькі за значенням» | 00:25:00 | важке | 13Б. | Закріплення знань з теми «Слова, близькі за значенням». |
| 2. | Перевірочна робота з теми «Слова, близькі за значенням» | 00:30:00 | важке | 16Б. | Перевірка знань з теми «Слова, близькі за значенням». |