Методична рекомендація:
Теорія
| Номер | Назва | Опис |
|---|---|---|
| 1. | Склад | Формування поняття про склад як мовну одиницю. |
Завдання
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Утвори склад | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Відпрацювання навички злиття букв у склади. |
| 2. | Гра «Утвори склад» | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Вправляння у читанні складів у зворотньому напрямку. |
| 3. | Односкладові слова | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Вправляння у визначенні кількості складів у словах. |
| 4. | Доповни слово | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Вправляння у складоподілі, розвиток фонематичного слуху. |
| 5. | Суворий порядок | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Застосування вмінь встановлювати правильний порядок склаців у словах. |
| 6. | Поділ на склади | 2 вид - інтерпретація | середнє | 1,5Б. | Віддпрацювання навички поділу слів на склади. |
| 7. | Гра «Відкритий склад» | 2 вид - інтерпретація | середнє | 1,5Б. | Вправляння у подіді слів на склади, диференціація закритих і відкритих складів. |
| 8. | Повторимо правила | 1 вид - рецептивний | середнє | 1Б. | Узагальнення теоретичного матеріалу теми. |
Додаткові завдання (Мій+)
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Складовий пазл | Інший | середнє | 2Б. | Формування аналітико-синтетичних навичок, читацької компетенції. |
| 2. | Гра «Математик» | Інший | середнє | 2Б. | Вправляння у визначенні кількості складів у словах. |
| 3. | Гра «Квітка-семицвітка» | Інший | важке | 3Б. | Складання слів із запропонованих складів. |
| 4. | Чарівне яблучко | Інший | важке | 3Б. | Розвиток синтетичних вмінь, фонематичного слуху, логічного мислення. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Пригадай і доповни | Інший | середнє | 3Б. | Перевірка знань теоретичного матеріалу теми, його практичне застосування |
| 2. | Складоподіл | Інший | важке | 4Б. | Закріплення та застосування правил сучасного складоподілу. |
| 3. | Спільний склад | Інший | важке | 4Б. | Розвиток творчих здібностей, застосування набутих аналітико-синтетичних навичок. |
| 4. | Склади речення | Інший | важке | 4Б. | Розвиток мислення,збагачення словникового запасу. |
Тести
| Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Тренування з теми «Склад» | 00:20:00 | середнє | 10Б. | Закріплення матеріалу з теми «Склад». |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
| Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Домашня робота з теми «Склад» | 00:20:00 | середнє | 10Б. | Узагальнення та закріплення знань з теми «Склад». |
| 2. | Перевірочна робота з теми «Склад» | 00:30:00 | важке | 12Б. | Перевірка набутих компетенцій з теми «Склад». |