Методична рекомендація:
Теорія
| Номер | Назва | Опис |
|---|---|---|
| 1. | Префікс як частина слова | Поглибити знання про префікс, як значущу частину основи слова. |
| 2. | Правопис префіксів та прийменників | Вчити розрізняти співзвучні префікси та прийменники на слух і правильне їх позначення на письмі. |
Завдання
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Знайди префікс | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Формувати вміння визначати префікс у словах. |
| 2. | Утвори споріднене слово | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Формувати вміння утворювати споріднені слова за допомогою префіксів. |
| 3. | Додай прийменник | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Формувати вміння правильно вживати прийменники у мовленні. |
| 4. | Слово з префіксом | 2 вид - інтерпретація | легке | 1Б. | Формувати вміння визначати префікс у словах. |
| 5. | Пошир речення | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Формувати вміння розрізняти префікси та прийменники та правильно позначати їх на письмі. |
| 6. | Розкрий дужки | 3 вид - аналіз | середнє | 2Б. | Формувати вміння розрізняти префікси та прийменники та правильно позначати їх на письмі. |
| 7. | Підбери антонім | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Формувати вміння визначати префікси в словах та утворювати за допомогою префіксів інші споріднені слова. |
| 8. | Знайди слово з префіксом | 3 вид - аналіз | середнє | 3Б. | Формувати вміння розрізняти префікси та прийменники та правильно позначати їх на письмі. |
| 9. | Конструктор слів | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Формувати вміння правильно записувати слова із збігом приголосних на межі префікса та кореня. |
| 10. | Зайве слово | 3 вид - аналіз | середнє | 2Б. | Формувати вміння визначати в словах префікси. |
Додаткові завдання (Мій+)
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Слово з прийменником | Інший | важке | 2Б. | Формувати вміння розрізняти префікси і прийменники; вчити писати прийменники окремо від іменників. |
| 2. | Запиши і відгадай загадку | Інший | важке | 3Б. | Формувати вміння розрізняти префікси та прийменники і правильно позначати їх на письмі. |
| 3. | Розділи слова у реченні | Інший | важке | 3Б. | Формувати вміння розрізняти префікси та прийменники і правильно позначати їх на письмі. |
| 4. | Знайди помилку | Інший | важке | 3Б. | Формувати вміння розрізняти префікси та прийменники і правильно позначати їх на письмі. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Деформоване речення | Інший | важке | 1Б. | Формувати вміння розрізняти префікси та прийменники і правильно позначати їх на письмі. |
| 2. | Підбери слова | Інший | важке | 2Б. | Формувати вміння визначати префікси, розвивати зв'язне мовлення. |
| 3. | Підбери словосполучення | Інший | важке | 2Б. | Формувати вміння розрзняти префікси та прийменники і правильно позначати їх на письмі; розвивати зв'язне мовлення. |
| 4. | Утвори слова | Інший | середнє | 2Б. | Формувати вміння за допомогою префіксів утворювати нові споріднені слова. |
Тести
| Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Тренування з теми «Префікси, співзвучні з прийменниками» | 00:15:00 | середнє | 12Б. | Формувати вміння розрізняти префікси та прийменники і правильно позначати їх на письмі. |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
| Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Домашня робота з теми «Префікси, співзвучні з прийменниками» | 00:20:00 | середнє | 12Б. | Формувати вміння розрізняти префікси і прийменники та правильно позначати їх на письмі. |
| 2. | Перевірна робота з теми «Префікси, співзвучні з прийменниками» | 00:25:00 | важке | 12Б. | Перевірити рівень знань з теми «Префікси, співзвучні з прийменниками». |