Методична рекомендація:
Теорія
| Номер | Назва | Опис |
|---|---|---|
| 1. | Знайомство з дієсловами, що означають незавершену і завершену дію | Ознайомити з дієсловами, що означають незавершену і завершену дію. |
Завдання
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Укажи питання | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Формувати вміння розрізняти дієслова, що означають незавершену і завершену дію. |
| 2. | Перетвори дієслово | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Формувати вміння підбирати дієслова, що означають незавершену і завершену дію. |
| 3. | Визнач дію | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Формувати вміння визначати граматичну ознаку дієслів (незавершена або завершена дія). |
| 4. | Гра «Так чи ні» | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Формувати вміння розрізняти дієслова, які виражають доконані або недоконані дії. |
| 5. | Додай дієслово | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Формувати вміння утворювати дієслова, які виражають незавершені або завершені дії. |
| 6. | Укажи дію | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Формувати вміння утворювати дієслова, що виражають незавершені або завершені дії. |
Додаткові завдання (Мій+)
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | «Зайве» слово | Інший | важке | 3Б. | Формувати вміння визначати граматичну ознаку дієслів (незавершена або завершена дія). |
| 2. | Розділи на групи | Інший | важке | 4Б. | Формувати вміння визначати граматичну ознаку дієслів (незавершена або завершена дія). |
| 3. | Вибірковий диктант | Інший | важке | 3Б. | Формувати вміння підбирати дієслова, що означають незавершену і завершену дію. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Наведи приклад | Інший | середнє | 2Б. | Формувати вміння добирати дієслова, які виражають незавершену або завершену дію. |
| 2. | Перероби речення | Інший | середнє | 2Б. | Формувати вміння підбирати дієслова, що означають незавершену і завершену дію. |
| 3. | Склади текст | Інший | важке | 3Б. | Формувати вміння підбирати дієслова, що означають незавершену і завершену дію. |
Тести
| Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Тренування з теми «Дієслова, що виражають незавершену і завершену дію» | 00:15:00 | середнє | 12Б. | Формувати вміння визначати граматичну ознаку дієслів (незавершена або завершена дія), підбирати дієслова, що означають незавершену і завершену дію. |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
| Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Домашня робота з теми «Дієслова, що виражають незавершену і завершену дію» | 00:18:00 | середнє | 12Б. | Формувати вміння визначати граматичну ознаку дієслів (незавершена або завершена дія), підбирати дієслова, що означають незавершену і завершену дію. |
| 2. | Перевірна робота з теми «Дієслова, що виражають незавершену і завершену дію» | 00:20:00 | середнє | 12Б. | Перевірити рівень знань учнів з теми «Дієслова, що виражають незавершену і завершену дію». |