Методична рекомендація:
Теорія
| Номер | Назва | Опис |
|---|---|---|
| 1. | Основні знання про частини мови | Відновити і закріпити знання учнів про частини мови, вчити розрізняти їх. |
Завдання
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Тести | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Перевірити теоретичні знання учнів з теми «Чергування приголосних у коренях». |
| 2. | Вибери слова | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Формувати вміння розрізняти різні частини мови |
| 3. | Гра «Так чи ні» | 1 вид - рецептивний | легке | 2Б. | Формувати вміння визначати прикметники-синоніми, прикметники-антоніми та прикметники, ужиті в прямому або переносному значенні. |
| 4. | Установи відповідність | 2 вид - інтерпретація | середнє | 1,5Б. | Формувати вміння розрізняти частини мови. |
| 5. | «Зайве» слово | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Формувати вміння розрізняти частини мови. |
| 6. | Збери слова для зайчика | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2,5Б. | Формувати вміння визначати та розрізняти частини мови. |
| 7. | Обери рядок | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Формувати вміння розрізняти частини мови. |
Додаткові завдання (Мій+)
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Доповни речення | Інший | середнє | 2,5Б. | Формувати вміння розрізняти частини мови. |
| 2. | Поєднай слова | Інший | важке | 3Б. | Формувати вміння визначати та розрізняти різні частини мови. |
| 3. | Склади речення | Інший | важке | 4Б. | Формувати вміння визначати частини мови за питаннями. |
| 4. | Склади пазли | Інший | важке | 3Б. | Формувати вміння розрзняти частини мови. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Наведи приклад | Інший | середнє | 3,5Б. | Формувати вміння вживати дієслова у мовленні. |
| 2. | Розкажи за малюнком | Інший | важке | 5Б. | Формувати вміння вживати та розрізняти частини мови. |
| 3. | Склади речення | Інший | середнє | 2Б. | Формувати вміння розрізняти та використовувати різні частини мови. |
Тести
| Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Тренування з теми «Загальне поняття про частини мови» | 00:15:00 | середнє | 12Б. | Формувати вміння визначати та розрізняти частини мови. |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
| Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Домашня робота з теми «Загальне поняття про частини мови» | 00:20:00 | середнє | 18Б. | Формувати вміння визначати та розрізняти частини мови. |
| 2. | Перевірна робота з теми «Загальне поняття про частини мови» | 00:20:00 | середнє | 18Б. | Перевірити рівень знань учнів з теми «Загальне поняття про частини мови». |