Методична рекомендація:
Теорія
| Номер | Назва | Опис |
|---|---|---|
| 1. | Морфологічні ознаки дієслів майбутнього часу | Познайомити учнів з основними характеристиками дієслів майбутнього часу. |
Завдання
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Знайди дієслова | 1 вид - рецептивний | легке | 1,5Б. | Формувати вміння визначати дієслова майбутнього часу. |
| 2. | Підбери за питанням | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Формувати вміння визначати дієслова майбутнього часу. |
| 3. | Утвори дієслова | 1 вид - рецептивний | легке | 1,5Б. | Формувати вміння визначати дієслова майбутнього часу. |
| 4. | Розподіли на групи | 1 вид - рецептивний | легке | 2Б. | Формувати вміння визначати дієслова майбутнього часу. |
| 5. | Утвори пари | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Формувати вміння визначати особові закінчення дієслова майбутнього часу. |
| 6. | Підбери закінчення | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Формувати вміння визначати дієслова майбутнього часу. |
| 7. | Утвори особові форми | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Формувати вміння визначати дієслова майбутнього часу. |
| 8. | Додай закінчення | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Формувати вміння визначати дієслова майбутнього часу. |
| 9. | Дієслово 1 особи | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Формувати вміння визначати дієслова майбутнього часу. |
| 10. | Дієслова 2 особи | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Формувати вміння визначати дієслова майбутнього часу. |
Додаткові завдання (Мій+)
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Дієслова 3 особи | Інший | середнє | 2Б. | Формувати вміння визначати дієслова майбутнього часу. |
| 2. | Випиши дієслова | Інший | важке | 3Б. | Формувати вміння визначати дієслова майбутнього часу. |
| 3. | Так чи ні | Інший | важке | 3Б. | Формувати вміння визначати дієслова майбутнього часу. |
| 4. | Визнач число та особу дієслова | Інший | важке | 4Б. | Формувати вміння визначати дієслова майбутнього часу. |
| 5. | Зміни за особами | Інший | важке | 3Б. | Формування вміння визначати особу та число дієслів. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Наведи приклад | Інший | середнє | 3Б. | Формування вміння визначати особу та число дієслів. |
| 2. | Запиши дієслова | Інший | середнє | 3Б. | Формування вміння визначати особу та число дієслів. |
| 3. | Підбери дієслова | Інший | середнє | 3Б. | Формування вміння визначати особу та число дієслів. |
| 4. | Зміни за особами | Інший | середнє | 3Б. | Формування вміння визначати особу та число дієслів. |
Тести
| Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Тренування з теми «Дієслова майбутнього часу» | 00:15:00 | середнє | 12Б. | Формувати вміння вирізняти дієслова майбутнього часу, визначати їх число та особу. |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
| Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Домашня робота з теми «Дієслова майбутнього часу» | 00:20:00 | середнє | 18Б. | Формувати вміння вирізняти дієслова майбутнього часу, визначати їх число та особу. |
| 2. | Перевірна робота з теми «Дієслова майбутнього часу» | 00:20:00 | середнє | 20Б. | Перевірити рівень знань учнів з теми «Дієслова майбутнього часу». |