Методична рекомендація:
Теорія
| Номер | Назва | Опис |
|---|---|---|
| 1. | Ознаки дієслів минулого часу | Формувати вміння визначати, добирати та використовувати дієслова минулого часу. |
Завдання
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Знайди дієслова | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Формувати вміння добирати та використовувати дієслова минулого часу, визначати їх число та особу. |
| 2. | Утвори дієслова | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Формувати вміння добирати та використовувати дієслова минулого часу, визначати їх число та особу. |
| 3. | Знайди зайве | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Формувати вміння добирати та використовувати дієслова минулого часу, визначати їх число та особу. |
| 4. | Розподіли дієслова | 1 вид - рецептивний | легке | 2Б. | Формувати вміння добирати та використовувати дієслова минулого часу, визначати їх число та особу. |
| 5. | Незавершена дія | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Формувати вміння добирати та використовувати дієслова минулого часу, визначати їх число та особу. |
| 6. | Завершена дія | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Формувати вміння добирати та використовувати дієслова минулого часу, визначати їх число та особу. |
| 7. | Підбери дієслова | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Формувати вміння добирати та використовувати дієслова минулого часу, визначати їх число та особу. |
| 8. | Розкрий дужки | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Формувати вміння добирати та використовувати дієслова минулого часу, визначати їх число та особу. |
| 9. | Виправ помилку | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Формувати вміння добирати та використовувати дієслова минулого часу, визначати їх число та особу. |
| 10. | Жіночий рід | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Формувати вміння добирати та використовувати дієслова минулого часу, визначати їх число та особу. |
| 11. | Чоловічий рід | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Формувати вміння добирати та використовувати дієслова минулого часу, визначати їх число та особу. |
Додаткові завдання (Мій+)
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Середній рід | Інший | середнє | 2Б. | Формувати вміння добирати та використовувати дієслова минулого часу, визначати їх число та особу. |
| 2. | Таблиця | Інший | важке | 4Б. | Формувати вміння добирати та використовувати дієслова минулого часу, визначати їх число та особу. |
| 3. | Вибери дієслово | Інший | важке | 3Б. | Формувати вміння добирати та використовувати дієслова минулого часу, визначати їх число та особу. |
| 4. | Познач дієслово | Інший | важке | 3Б. | Формувати вміння добирати та використовувати дієслова минулого часу, визначати їх число та особу. |
| 5. | Знайди дієслово | Інший | важке | 3Б. | Формувати вміння добирати та використовувати дієслова минулого часу, визначати їх число та особу. |
| 6. | Випиши дієслова | Інший | важке | 4,5Б. | Формувати вміння добирати та використовувати дієслова минулого часу, визначати їх число та особу. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Наведи приклад | Інший | середнє | 2Б. | Формування вміння правильно утворювати форму дієслів 3 особи множини. |
| 2. | Підбери прикметники | Інший | середнє | 2Б. | Формування вміння правильно утворювати форму дієслів 3 особи множини. |
| 3. | Запиши прикметники | Інший | середнє | 2Б. | Формування вміння правильно утворювати форму дієслів 3 особи множини. |
| 4. | Утвори пару | Інший | середнє | 3Б. | Формування вміння правильно утворювати форму дієслів 3 особи множини. |
| 5. | Загадка | Інший | середнє | 2Б. | Формування вміння правильно утворювати форму дієслів 3 особи множини. |
Тести
| Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Тренування з теми «Дієслова минулого часу» | 00:15:00 | середнє | 10Б. | Формувати вміння вирізняти дієслова минулого часу, визначати їх число та рід. |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
| Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Домашня робота з теми «Дієслова минулого часу» | 00:20:00 | середнє | 17Б. | Формувати вміння вирізняти дієслова минулого часу, визначати їх число та рід. |
| 2. | Перевірна робота з теми «Дієслова минулого часу» | 00:20:00 | середнє | 20Б. | Перевірити рівень знань учнів з теми «Дієслова минулого часу». |