Методична рекомендація:
Теорія
| Номер | Назва | Опис |
|---|---|---|
| 1. | Неозначена (початкова) форма дієслова | Формувати вміння визначати, добирати та використовувати неозначену форму дієслова. |
Завдання
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Постав питання | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Формувати вміння визначати, добирати та використовувати неозначену форму дієслова. |
| 2. | Малюнковий диктант | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Формувати вміння визначати, добирати та використовувати неозначену форму дієслова. |
| 3. | Утвори неозначену форму | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Формувати вміння визначати, добирати та використовувати неозначену форму дієслова. |
| 4. | Початкова форма | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Формувати вміння визначати, добирати та використовувати неозначену форму дієслова. |
| 5. | Вибери правильну форму | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Формувати вміння визначати, добирати та використовувати неозначену форму дієслова. |
| 6. | Клякса | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Формувати вміння визначати, добирати та використовувати неозначену форму дієслова. |
| 7. | Склади слово | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Формувати вміння визначати, добирати та використовувати неозначену форму дієслова. |
| 8. | Так чи ні | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Формувати вміння визначати, добирати та використовувати неозначену форму дієслова. |
| 9. | Знайди зайве | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Формувати вміння визначати, добирати та використовувати неозначену форму дієслова. |
Додаткові завдання (Мій+)
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Вибери слова | Інший | важке | 3Б. | Формувати вміння визначати, добирати та використовувати неозначену форму дієслова. |
| 2. | Укажи рядок | Інший | важке | 3Б. | Формувати вміння визначати, добирати та використовувати неозначену форму дієслова. |
| 3. | Правила безпеки | Інший | важке | 3Б. | Формувати вміння визначати, добирати та використовувати неозначену форму дієслова. |
| 4. | Запиши фразеологізм | Інший | важке | 4Б. | Формувати вміння визначати, добирати та використовувати неозначену форму дієслова. |
| 5. | Вибірковий диктант | Інший | важке | 3Б. | Формувати вміння визначати, добирати та використовувати неозначену форму дієслова. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Наведи приклад | Інший | середнє | 2Б. | Ознайомити з основними характеристиками особових займенників, вчити розрізняти особи займенників. |
| 2. | Деформоване речення | Інший | середнє | 2Б. | Ознайомити з основними характеристиками особових займенників, вчити розрізняти особи займенників. |
| 3. | Склади правило | Інший | середнє | 2Б. | Ознайомити з основними характеристиками особових займенників, вчити розрізняти особи займенників. |
Тести
| Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Тренування з теми «Неозначена форма дієслова» | 00:15:00 | середнє | 12Б. | Формувати вміння визначати, добирати та використовувати неозначену форму дієслова. |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
| Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Домашня робота з теми «Неозначена форма дієслова» | 00:20:00 | середнє | 18Б. | Формувати вміння визначати, добирати та використовувати неозначену форму дієслова. |
| 2. | Перевірна робота з теми «Неозначена форма дієслова» | 00:20:00 | середнє | 18Б. | Перевірити рівень знань учнів з теми «Неозначена форма дієслова». |