Методична рекомендація:
Теорія
| Номер | Назва | Опис |
|---|---|---|
| 1. | Закінчення іменників у множині | Формувати вміння правильно відмінювати іменники у множині. |
Завдання
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Іменники у множині | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Формувати вміння відмінювати іменники в множині. |
| 2. | Відгадай загадку | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Формувати вміння відмінювати іменники в множині. |
| 3. | Провідміняй слово | 1 вид - рецептивний | легке | 1,3Б. | Формувати вміння відмінювати іменники в множині. |
| 4. | Зміни за зразком | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Формувати вміння відмінювати іменники в множині. |
| 5. | Утвори форму слова | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Формувати вміння відмінювати іменники в множині. |
| 6. | Постав оцінку | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Формувати вміння відмінювати іменники в множині. |
| 7. | Знайди слово | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Формувати вміння відмінювати іменники в множині. |
Додаткові завдання (Мій+)
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Допиши закінчення | Інший | важке | 3Б. | Формувати вміння відмінювати іменники в множині. |
| 2. | Утвори словосполучення | Інший | важке | 3Б. | Формувати вміння відмінювати іменники в множині. |
| 3. | Визнач відмінок | Інший | важке | 3Б. | Формувати вміння відмінювати іменники в множині. |
| 4. | Деформоване речення | Інший | важке | 3Б. | Формувати вміння відмінювати іменники в множині. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Наведи приклад | Інший | середнє | 3Б. | Формувати вміння правильно писати закінчення при відмінюванні іменників у множині. |
| 2. | Підбери слова | Інший | середнє | 3Б. | Формувати вміння правильно писати закінчення при відмінюванні іменників у множині. |
| 3. | Утвори форму слова | Інший | середнє | 3Б. | Формувати вміння правильно писати закінчення при відмінюванні іменників у множині. |
| 4. | Склади словосполучення | Інший | середнє | 3Б. | Формувати вміння правильно писати закінчення при відмінюванні іменників у множині. |
Тести
| Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Тренування з теми «Правопис закінчень іменників у множині» | 00:15:00 | середнє | 11Б. | Формувати вміння визначати, яке закінчення треба писати при відмінюванні іменників у множині. |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
| Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Домашня робота з теми «Правопис закінчень іменників у множині» | 00:20:00 | середнє | 12Б. | Формувати вміння визначати, яке закінчення треба писати при відмінюванні іменників у множині. |
| 2. | Перевірна робота з теми «Правопис закінчень іменників у множині» | 00:20:00 | середнє | 18Б. | Перевірити рівень знань учнів з теми «Правопис закінчень іменників у множині». |