Методична рекомендація:
Теорія
| Номер | Назва | Опис |
|---|---|---|
| 1. | Однорідні члени речення, що виражені прислівниками | Ознайомити учнів з однорідними членами речення, вираженими прислівниками. |
Завдання
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Вибери прислівники | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Формувати вміння визначати та підбирати однорідні другорядні члени речення, що виражені прислівниками.. |
| 2. | Випиши пару | 1 вид - рецептивний | легке | 1,5Б. | Формувати вміння визначати та підбирати однорідні другорядні члени речення, що виражені прислівниками. |
| 3. | Склади висловлювання | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Формувати вміння визначати та підбирати однорідні другорядні члени речення, що виражені прислівниками.. |
| 4. | Пошир речення | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Формувати вміння визначати та підбирати однорідні другорядні члени речення, що виражені прислівниками.. |
| 5. | Деформоване речення | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Формувати вміння визначати та підбирати однорідні другорядні члени речення, що виражені прислівниками. |
| 6. | Так чи ні | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Формувати вміння визначати та підбирати однорідні другорядні члени речення, виражені прислівниками. |
| 7. | Оціни відповідь | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Формувати вміння визначати та підбирати однорідні другорядні члени речення, виражені прислівниками. |
| 8. | Утвори речення | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Формувати вміння визначати та підбирати однорідні другорядні члени речення, що виражені прислівниками.. |
| 9. | Знайди пару | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Формувати вміння визначати та підбирати однорідні другорядні члени речення, що виражені прислівниками.. |
Додаткові завдання (Мій+)
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Продовж речення | Інший | середнє | 2Б. | Формувати вміння визначати та підбирати однорідні другорядні члени речення, що виражені прислівниками.. |
| 2. | Розділові знаки | Інший | важке | 3Б. | Формувати вміння визначати та підбирати однорідні другорядні члени речення, що виражені прислівниками.. |
| 3. | Вибери речення | Інший | важке | 3Б. | Формувати вміння визначати та підбирати однорідні другорядні члени речення, що виражені прислівниками.. |
| 4. | Випиши речення | Інший | важке | 3Б. | Формувати вміння визначати та підбирати однорідні другорядні члени речення, що виражені прислівниками.. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Склади речення | Інший | середнє | 1Б. | Формувати вміння визначати та підбирати однорідні другорядні члени речення, що виражені прислівниками. |
| 2. | Доповни речення | Інший | середнє | 2Б. | Формувати вміння визначати та підбирати однорідні другорядні члени речення, що виражені прислівниками. |
| 3. | Пошир речення | Інший | середнє | 2Б. | Формувати вміння визначати та підбирати однорідні другорядні члени речення, що виражені прислівниками. |
Тести
| Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Тренування з теми «Однорідні другорядні члени речення, виражені прислівниками» | 00:15:00 | середнє | 11Б. | Виробляти вміння визначати однорідні прислівники, будувати речення з однорідними прислівниками. |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
| Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Домашня робота з теми «Однорідні другорядні члени речення, виражені прислівниками» | 00:20:00 | середнє | 14Б. | Виробляти вміння визначати однорідні прислівники, будувати речення з однорідними прислівниками. |
| 2. | Перевірна робота з теми «Однорідні другорядні члени речення, виражені прислівниками» | 00:20:00 | середнє | 16Б. | Перевірити рівень знань учнів з теми «Однорідні другорядні члени речення, виражені прислівниками». |