Методична рекомендація:
Теорія
| Номер | Назва | Опис |
|---|---|---|
| 1. | Поняття про однорідні члени речення | Формувати поняття про однорідні члени речення. |
| 2. | Розділові знаки при однорідних членах речення | Ознайомити з правилами вживання розділових знаків при однорідних членах речення. |
Завдання
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Знайди залежні слова | 1 вид - рецептивний | легке | 1,5Б. | Формувати вміння знаходити однорідні члени в реченні. |
| 2. | Так чи ні | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Формувати вміння визначати в реченні однорідні члени. |
| 3. | Випиши однорідні члени | 1 вид - рецептивний | легке | 1,5Б. | Формувати вміння визначати однорідні члени речення. |
| 4. | Додай слова | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Формувати вміння визначати однорідні члени речення. |
| 5. | Вибери рядок | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Формувати вміння визначати однорідні члени речення. |
| 6. | Знайди речення | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Формувати вміння визначати однорідні члени речення. |
| 7. | Поєднані сполучником | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Формувати вміння визначати спосіб поєднання однорідних членів. |
| 8. | Скажи правильно | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Формувати вміння вживати розділові знаки при однорідних членах. |
Додаткові завдання (Мій+)
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Заміни словосполучення | Інший | важке | 3Б. | Формувати вміння складати речення з однорідними членами. |
| 2. | Об'єднай речення | Інший | важке | 3Б. | Формувати вміння складати речення з однорідними членами. |
| 3. | Прибери сполучник | Інший | важке | 3Б. | Формувати вміння складати речення з однорідними членами. |
| 4. | Розстав розділові знаки | Інший | важке | 4Б. | Формувати вміння правильно використовувати розділові знаки при однорідних членах речення. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Знайди однорідні члени | Інший | середнє | 1Б. | Формувати вміння визначати однорідні члени в реченні. |
| 2. | Склади речення | Інший | середнє | 2Б. | Формувати вміння визначати однорідні члени в реченні. |
| 3. | Перелічувальна інтонація | Інший | важке | 2Б. | Формувати вміння визначати однорідні члени в реченні. |
| 4. | Речення з протиставленням | Інший | важке | 3Б. | Формувати вміння визначати однорідні члени в реченні. |
Тести
| Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Тренування з теми «Однорідні члени речення» | 00:15:00 | середнє | 11Б. | Формувати вміння визначати в реченні однорідні члени. |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
| Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Домашня робота з теми «Однорідні члени речення» | 00:20:00 | середнє | 12Б. | Формувати вміння визначати в реченні однорідні члени. |
| 2. | Перевірна робота з теми «Однорідні члени речення» | 00:20:00 | середнє | 12Б. | Перевірити рівень знань учнів з теми «Однорідні члени речення». |