Методична рекомендація:
Теорія
| Номер | Назва | Опис |
|---|---|---|
| 1. | Слово. Значення слова | Поглибити знання учнів про значення слова. |
| 2. | Значення слова (омоніми, синоніми, антоніми) | Поглибити знання учнів про значення слова. |
Завдання
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Укажи значення | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Формувати вміння визначати лексичне значення слова. |
| 2. | Підбери слова | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Формувати вміння визначати значення слів. |
| 3. | Розподіли слова | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Формувати вміння визначати пряме і переносне значення слів. |
| 4. | Укажи багатозначне | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Формувати вміння визначати багатозначні слова. |
| 5. | Слова, що звучать однаково | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Формувати вміння визначати слова, що звучать та пишуться однаково, але мають різне значення. |
| 6. | Зайве слово | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Формувати вміння групувати слова за їх значенням. |
| 7. | Так чи ні | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Формувати вміння відрізняти синоніми від родових та видових назв до слова. |
Додаткові завдання (Мій+)
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Знайди слово | Інший | важке | 3Б. | Формувати вміння визначати слова, що вжитті в переносному значенні. |
| 2. | Пара антонімів | Інший | важке | 3Б. | Формувати вміння визначати слова-антоніми. |
| 3. | Знайди синонім | Інший | важке | 3Б. | Формувати вміння визначати слова-синоніми. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Підбери синонім | Інший | середнє | 2Б. | Формувати вміння підбирати синонім до слова. |
| 2. | Склади речення | Інший | середнє | 2Б. | Формувати вміння визначати багатозначні слова. |
| 3. | Речення з антонімами | Інший | середнє | 3Б. | Формувати вміння впідбирати антоніми. |
Тести
| Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Тренування з теми «Значення слова» | 00:15:00 | середнє | 11Б. | Формувати вміння визначати значення слова, однозначні та багатозначні слова; знаходити чи підбирати синоніми та антоніми, слова з прямим чи переносним значенням. |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
| Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Домашня робота з теми «Значення слова» | 00:20:00 | середнє | 12Б. | Формувати вміння визначати значення слова, однозначні та багатозначні слова; знаходити чи підбирати синоніми та антоніми, слова з прямим чи переносним значенням. |
| 2. | Перевірна робота з теми «Значення слова» | 00:20:00 | середнє | 12Б. | Перевірити рівень знань учнів з теми «Значення слова». |