Методична рекомендація:

Теорія

Номер Назва Опис
1. Здоров'я. Будова тіла Формування поняття, що таке здоров'я, та формування уявлень про будову тіла.
2. Навіщо їсти Поняття про корисну та шкідливу їжу.

Завдання

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Кухар 1 вид - рецептивний легке 1Б. Вправляння у дослідженні корисних сніданків.
2. Що це? 1 вид - рецептивний легке 1Б. Дослідження зовнішньої будови тіла людини.
3. Не зашкодь Зубчику! 1 вид - рецептивний легке 1Б. Вправляння у визначенні їжі, шкідливої для здоров'я.
4. Що зайве? 1 вид - рецептивний легке 1Б. Дослідження засобів гігієни та визначення предметів, що до них не належать.
5. Шерлок 1 вид - рецептивний легке 1Б. Дослідження зовнішніх ознак внутрішніх органів.
6. Симтоми хвороби 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Вправляння у дослідженні симтомів хвороб.
7. Кулінар 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Об'єднання інгредієнтів для приготування страв.
8. Корисно чи шкідливо? 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Дослідження корисної та шкідливої їжі.
9. Упізнай орган 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Дослідження внутрішньої будови людини.
10. Яблучко здоров'я 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Дослідження прислів'їв про здоров'я.
11. Загадковий орган 3 вид - аналіз важке 3Б. Розгадування загадок про органи людини.
12. Вітерець 3 вид - аналіз важке 3Б. Дослідження назв внутрішніх органів та частин тіла.
13. Гігієнічні координати 3 вид - аналіз важке 3Б. Дослідження засобів гігієни, розвиток уваги та просторового мислення.
14. Цікавий факт 3 вид - аналіз важке 3Б. Дослідження овочів і фруктів, корисних для роботи конкретних органів.
15. Тепломір досягнень 3 вид - аналіз важке 0Б. Самооцінка власної роботи.

Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Шкідливий сніданок Інший легке 1Б. Вправляння у дослідженні шкідливих сніданків.
2. Відгадай загадку Інший важке 3Б. Розгадування загадок про органи людини.
3. Дай пораду Інший важке 4Б. Полегшення симптомів хвороби.
4. Народна мудрість Інший важке 4Б. Дослідження прислів'їв про здоров'я та організм людини.

Тести

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Тренування №1 з теми «Я дбаю про своє здоров'я» 00:20:00 середнє 15Б. Узагальнення з теми «Я дбаю про своє здоров'я».
2. Тренування №2 з теми «Я дбаю про своє здоров'я» 00:20:00 середнє 15Б. Узагальнення з теми «Я дбаю про своє здоров'я».

Перевірочні тести (приховані від учнів)

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Домашня робота з теми «Я дбаю про своє здоров'я» 00:25:00 важке 14Б. Закріплення з теми «Я дбаю про своє здоров'я».
2. Перевірочна робота з теми «Я дбаю про своє здоров'я» 00:35:00 важке 20Б. Перевірка знань з теми «Я дбаю про своє здоров'я».