Методична рекомендація:
Теорія
| Номер | Назва | Опис |
|---|---|---|
| 1. | Здоров'я. Будова тіла | Формування поняття, що таке здоров'я, та формування уявлень про будову тіла. |
| 2. | Навіщо їсти | Поняття про корисну та шкідливу їжу. |
Завдання
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Кухар | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Вправляння у дослідженні корисних сніданків. |
| 2. | Що це? | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Дослідження зовнішньої будови тіла людини. |
| 3. | Не зашкодь Зубчику! | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Вправляння у визначенні їжі, шкідливої для здоров'я. |
| 4. | Що зайве? | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Дослідження засобів гігієни та визначення предметів, що до них не належать. |
| 5. | Шерлок | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Дослідження зовнішніх ознак внутрішніх органів. |
| 6. | Симтоми хвороби | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Вправляння у дослідженні симтомів хвороб. |
| 7. | Кулінар | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Об'єднання інгредієнтів для приготування страв. |
| 8. | Корисно чи шкідливо? | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Дослідження корисної та шкідливої їжі. |
| 9. | Упізнай орган | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Дослідження внутрішньої будови людини. |
| 10. | Тепломір досягнень | 3 вид - аналіз | важке | 0Б. | Самооцінка власної роботи. |
Додаткові завдання (Мій+)
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Яблучко здоров'я | Інший | середнє | 2Б. | Дослідження прислів'їв про здоров'я. |
| 2. | Загадковий орган | Інший | важке | 3Б. | Розгадування загадок про органи людини. |
| 3. | Вітерець | Інший | важке | 3Б. | Дослідження назв внутрішніх органів та частин тіла. |
| 4. | Гігієнічні координати | Інший | важке | 3Б. | Дослідження засобів гігієни, розвиток уваги та просторового мислення. |
| 5. | Цікавий факт | Інший | важке | 3Б. | Дослідження овочів і фруктів, корисних для роботи конкретних органів. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Шкідливий сніданок | Інший | легке | 1Б. | Вправляння у дослідженні шкідливих сніданків. |
| 2. | Відгадай загадку | Інший | важке | 3Б. | Розгадування загадок про органи людини. |
| 3. | Дай пораду | Інший | важке | 4Б. | Полегшення симптомів хвороби. |
| 4. | Народна мудрість | Інший | важке | 4Б. | Дослідження прислів'їв про здоров'я та організм людини. |
Тести
| Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Тренування №1 з теми «Я дбаю про своє здоров'я» | 00:20:00 | середнє | 15Б. | Узагальнення з теми «Я дбаю про своє здоров'я». |
| 2. | Тренування №2 з теми «Я дбаю про своє здоров'я» | 00:20:00 | середнє | 15Б. | Узагальнення з теми «Я дбаю про своє здоров'я». |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
| Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Домашня робота з теми «Я дбаю про своє здоров'я» | 00:25:00 | важке | 14Б. | Закріплення з теми «Я дбаю про своє здоров'я». |
| 2. | Перевірочна робота з теми «Я дбаю про своє здоров'я» | 00:35:00 | важке | 20Б. | Перевірка знань з теми «Я дбаю про своє здоров'я». |