Методична рекомендація:

Теорія

Номер Назва Опис
1. Збереження зору та нюху Поняття про збереження органів зору та нюху.
2. Бережімо вушка! Правила збереження органів слуху.
3. Бережи язик та шкіру! Необхідність бережливого ставлення до язика та шкіри.

Завдання

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Так чи ні 1 вид - рецептивний легке 1Б. Вправляння у визначенні дотримання та недотримання правил збереження органів чуття.
2. Корисно чи шкідливо 1 вид - рецептивний легке 1Б. Визначення користі та шкоди для органів чуття за малюнками.
3. Рятівник 1 вид - рецептивний легке 1Б. Визначення ураженого органу чуття.
4. Незавершене речення 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Засвоєння теоретичного матеріалу теми.
5. Шкідлива порада 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Визначення шкідливої поради для збереження органів чуття.
6. Майбутній лікар 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Дослідження порад щодо збереження зору.
7. Упізнай відчуття 3 вид - аналіз важке 3Б. Вправляння у впізнаванні відчуттів на дотик.
8. Яка порада? 3 вид - аналіз важке 3Б. Визначення шкідливої поради для збереження органів чуття.
9. Оціни себе! 3 вид - аналіз важке 0Б. Здійснення самооцінки власної діяльності.

Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Шкода чи користь? Інший легке 1Б. Визначення користі та шкоди для органів чуття за малюнками.
2. Яка порада шкідлива? Інший середнє 1,5Б. Визначення шкідливої поради для збереження органів чуття.

Тести

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Тренування №1 з теми «Важливість органів чуття» 00:15:00 середнє 9Б. Закріплення знань з теми «Важливість органів чуття».
2. Тренування №2 з теми «Важливість органів чуття» 00:20:00 середнє 13Б. Засвоєння знань з теми «Важливість органів чуття».