Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Збереження зору та нюху | Поняття про збереження органів зору та нюху. |
2. | Бережімо вушка! | Правила збереження органів слуху. |
3. | Бережи язик та шкіру! | Необхідність бережливого ставлення до язика та шкіри. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Так чи ні | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Вправляння у визначенні дотримання та недотримання правил збереження органів чуття. |
2. | Корисно чи шкідливо | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Визначення користі та шкоди для органів чуття за малюнками. |
3. | Рятівник | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Визначення ураженого органу чуття. |
4. | Незавершене речення | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Засвоєння теоретичного матеріалу теми. |
5. | Шкідлива порада | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Визначення шкідливої поради для збереження органів чуття. |
6. | Майбутній лікар | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Дослідження порад щодо збереження зору. |
7. | Упізнай відчуття | 3 вид - аналіз | важке | 3Б. | Вправляння у впізнаванні відчуттів на дотик. |
8. | Яка порада? | 3 вид - аналіз | важке | 3Б. | Визначення шкідливої поради для збереження органів чуття. |
9. | Оціни себе! | 3 вид - аналіз | важке | 0Б. | Здійснення самооцінки власної діяльності. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Шкода чи користь? | Інший | легке | 1Б. | Визначення користі та шкоди для органів чуття за малюнками. |
2. | Яка порада шкідлива? | Інший | середнє | 1,5Б. | Визначення шкідливої поради для збереження органів чуття. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренування №1 з теми «Важливість органів чуття» | 00:15:00 | середнє | 9Б. | Закріплення знань з теми «Важливість органів чуття». |
2. | Тренування №2 з теми «Важливість органів чуття» | 00:20:00 | середнє | 13Б. | Засвоєння знань з теми «Важливість органів чуття». |