Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Органи чуття | Загальне знайомство з органами чуття. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Упізнай орган | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Формування зв'язку між назвою та зовнішнім виглядом органів чуття. |
2. | Зосереджене вушко | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Визначення предметів, які можна почути. |
3. | Полохливі долоньки | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Розпізнавання предметів на ознаками на дотик. |
4. | Незавершене речення | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Засвоєння теоретичного матеріалу теми. |
5. | Музикант | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Вправляння у звуковому сприйнятті інформації. |
6. | Орган-помічник | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Вправляння у визначенні функціональних можливостей органів чуття. |
7. | Уважні вушка | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Визначення гучності звучання запропонованих предметів. |
8. | Дотик | 3 вид - аналіз | важке | 3Б. | Вправляння у впізнаванні відчуттів на дотик. |
9. | Дегустатор | 3 вид - аналіз | важке | 3Б. | Упізнавання продуктів харчування за смаковими ознаками. |
10. | Стріла успіху | 3 вид - аналіз | важке | 0Б. | Самооцінка власної роботи в темі. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Логічне завершення | Інший | середнє | 2Б. | Засвоєння теоретичного матеріалу теми. |
2. | Хто що відчуває? | Інший | важке | 3Б. | Вправляння у впізнаванні відчуттів на дотик. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренування №1 з теми «Важливість органів чуття» | 00:15:00 | середнє | 8Б. | Закріплення матеріалу з теми «Важливість органів чуття». |
2. | Тренування №2 з теми «Важливість органів чуття» | 00:20:00 | важке | 13Б. | Засвоєння вивченого з теми «Важливість органів чуття». |