Методична рекомендація:

Теорія

Номер Назва Опис
1. Органи чуття Загальне знайомство з органами чуття.

Завдання

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Упізнай орган 1 вид - рецептивний легке 1Б. Формування зв'язку між назвою та зовнішнім виглядом органів чуття.
2. Зосереджене вушко 1 вид - рецептивний легке 1Б. Визначення предметів, які можна почути.
3. Полохливі долоньки 1 вид - рецептивний легке 1Б. Розпізнавання предметів на ознаками на дотик.
4. Незавершене речення 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Засвоєння теоретичного матеріалу теми.
5. Музикант 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Вправляння у звуковому сприйнятті інформації.
6. Орган-помічник 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Вправляння у визначенні функціональних можливостей органів чуття.
7. Уважні вушка 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Визначення гучності звучання запропонованих предметів.
8. Дотик 3 вид - аналіз важке 3Б. Вправляння у впізнаванні відчуттів на дотик.
9. Дегустатор 3 вид - аналіз важке 3Б. Упізнавання продуктів харчування за смаковими ознаками.
10. Стріла успіху 3 вид - аналіз важке 0Б. Самооцінка власної роботи в темі.

Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Логічне завершення Інший середнє 2Б. Засвоєння теоретичного матеріалу теми.
2. Хто що відчуває? Інший важке 3Б. Вправляння у впізнаванні відчуттів на дотик.

Тести

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Тренування №1 з теми «Важливість органів чуття» 00:15:00 середнє 8Б. Закріплення матеріалу з теми «Важливість органів чуття».
2. Тренування №2 з теми «Важливість органів чуття» 00:20:00 важке 13Б. Засвоєння вивченого з теми «Важливість органів чуття».