Методична рекомендація:
Теорія
| Номер | Назва | Опис |
|---|---|---|
| 1. | Органи чуття | Загальне знайомство з органами чуття. |
Завдання
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Упізнай орган | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Формування зв'язку між назвою та зовнішнім виглядом органів чуття. |
| 2. | Зосереджене вушко | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Визначення предметів, які можна почути. |
| 3. | Полохливі долоньки | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Розпізнавання предметів на ознаками на дотик. |
| 4. | Незавершене речення | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Засвоєння теоретичного матеріалу теми. |
| 5. | Музикант | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Вправляння у звуковому сприйнятті інформації. |
| 6. | Орган-помічник | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Вправляння у визначенні функціональних можливостей органів чуття. |
| 7. | Стріла успіху | 3 вид - аналіз | важке | 0Б. | Самооцінка власної роботи в темі. |
Додаткові завдання (Мій+)
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Уважні вушка | Інший | середнє | 2Б. | Визначення гучності звучання запропонованих предметів. |
| 2. | Дотик | Інший | важке | 3Б. | Вправляння у впізнаванні відчуттів на дотик. |
| 3. | Дегустатор | Інший | важке | 3Б. | Упізнавання продуктів харчування за смаковими ознаками. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Логічне завершення | Інший | середнє | 2Б. | Засвоєння теоретичного матеріалу теми. |
| 2. | Хто що відчуває? | Інший | важке | 3Б. | Вправляння у впізнаванні відчуттів на дотик. |
Тести
| Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Тренування №1 з теми «Важливість органів чуття» | 00:15:00 | середнє | 8Б. | Закріплення матеріалу з теми «Важливість органів чуття». |
| 2. | Тренування №2 з теми «Важливість органів чуття» | 00:20:00 | важке | 13Б. | Засвоєння вивченого з теми «Важливість органів чуття». |