Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Співжиття у родині | Дослідження поняття співжиття, правил спільного життя у родині. |
2. | Співжиття у школі та країні | Дослідження основних засад співжиття у школі та країні. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Дзвінок другу | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Визначення якостей, корисних для побудови стосунків з оточуючими. |
2. | Уважна учениця | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Вправляння в упізнаванні слів ввічливості. |
3. | Шкільні співмешканці | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Дослідження твого шкільного оточення. |
4. | Зайве слово | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Дослідження мовленнєвої культури, як складової співжиття у колективі. |
5. | Упізнай символ | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Дослідження державної та народної символіки. |
6. | Перешкоди | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Визначення якостей, що будуть заважати співіснувати у шкільному колективі. |
7. | Родинні зв'язки | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Дослідження родинних зв'язків. |
8. | Колективні чесноти | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Визначення якостей, необхідних для співжиття у шкільному колективі. |
9. | Незавершене речення | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Дослідження правил спільного життя. |
10. | Символи України | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Дослідження державних та народних символів. |
11. | Незамінні слова | 3 вид - аналіз | важке | 3Б. | Об'єднання слів ввічливості у тематичні блоки. |
12. | Загадкова рідня | 3 вид - аналіз | важке | 3Б. | Дослідження співжиття у родині шляхом відгадування загадок. |
13. | Народні мудрості | 3 вид - аналіз | важке | 3Б. | Дослідження прислів'їв про родину. |
14. | Оціни себе! | 3 вид - аналіз | важке | 0Б. | Здійснення самооцінки власної діяльності. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Члени родини | Інший | легке | 1Б. | Інтегроване завдання. Дослідження правопису слів теми. |
2. | Справи-шкідники | Інший | середнє | 2Б. | Визначення якостей, що будуть заважати співіснувати у шкільному колективі. |
3. | Справи-помічники | Інший | середнє | 2Б. | Визначення якостей, що будуть допомагати співіснувати у шкільному колективі. |
4. | Допиши речення | Інший | середнє | 2Б. | Дослідження правил спільного життя. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренування №1 з теми «Правила співжиття» | 00:15:00 | середнє | 12Б. | Закріплення спільного життя у родині з теми «Правила співжиття». |
2. | Тренування №2 з теми «Правила співжиття» | 00:20:00 | важке | 14Б. | Засвоєння співжиття у колективі та державі з теми «Правила співжиття». |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Рекомендація з теми «Правила співжиття» | 00:10:00 | середнє | 9Б. | Засвоєння співжиття у колективі та родині з теми «Правила співжиття». |