Методична рекомендація:
Теорія
| Номер | Назва | Опис |
|---|---|---|
| 1. | Як побудований твій організм? | Теоретичний матеріал про внутрішню та зовнішню будову людини. |
| 2. | Твій характер, захоплення | Теоретичний матеріал про характер та захоплення, корисні та шкідливі звички. |
Завдання
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Назви частину тіла | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Вказати назву частини тіла зовнішньої будови. |
| 2. | Прислів'я про здоров'я | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Вибрати прислів'я про здоров'я. |
| 3. | Дбаємо про своє здоров'я! | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Вибрати корисну пораду щодо збереження здоров'я. |
| 4. | Будь корисним! | 1 вид - рецептивний | середнє | 2Б. | Вибрати ситуацію, яка несе користь для оточуючих та допоможе налагодити стосунки з ними. |
| 5. | Збери речення | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Відновити порядок частин у реченні. |
| 6. | Будь позитивним! | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Вибрати ситуації, у яких проявляють позитивні риси характеру. |
Додаткові завдання (Мій+)
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Зовнішня будова людини | Інший | важке | 4Б. | Увідповіднити частини зовнішньої будови людини. |
| 2. | Внутрішня будова людини | Інший | важке | 3Б. | Увідповіднити частини внутрішньої будови людини. |
| 3. | Позитивні риси характеру | Інший | важке | 4Б. | Вибрати позитивні риси характеру. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Назви внутрішній орган | Інший | легке | 1Б. | Вказати назву внутрішнього органа людини. |
| 2. | Гарне самопочуття | Інший | легке | 1Б. | Визначити гарне самопочуття за зовнішнім виглядом. |
| 3. | Доповни речення | Інший | середнє | 2Б. | Доповнити речення словом, якого не вистачає. |
Тести
| Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Тренування №1 з теми «Пізнання себе, своїх можливостей» | 00:15:00 | легке | 10,5Б. | Вдосконалення та відпрацювання практичних навичок із теми «Пізнання себе, своїх можливостей». |
| 2. | Тренування №2 з теми «Пізнання себе, своїх можливостей» | 00:25:00 | середнє | 13Б. | Вдосконалення та відпрацювання практичних навичок із теми «Пізнання себе, своїх можливостей». |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
| Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Домашня робота з теми «Пізнання себе, своїх можливостей» | 00:15:00 | легке | 8Б. | Закріплення та відпрацювання теоретичних знань та практичних навичок із теми «Пізнання себе, своїх можливостей». |
| 2. | Діагностична робота з теми «Пізнання себе, своїх можливостей» | 00:15:00 | легке | 11Б. | Діагностика теоретичних знань та практичних навичок із теми «Пізнання себе, своїх можливостей». |