Методична рекомендація:
Теорія
| Номер | Назва | Опис |
|---|---|---|
| 1. | Які скелети у тварин? | Теоретичні відомості про хребетних та безхребетних тварин. |
| 2. | Будова скелета людини | Теоретичні відомості про будову скелета людини. |
| 3. | Як працюють м'язи і суглоби? | Теоретичні відомості про м'язи і суглоби. |
| 4. | Чому постава важлива? | Теоретичні відомості про чинники порушення постави. |
| 5. | Корисні поради для постави | Теоретичні відомості про поради для постави. |
Завдання
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Тварини | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Визначити хребетну тварину. |
| 2. | За партою | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Визначити пораду для правильної посади за партою. |
| 3. | Суглоби | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Визначити кістки, з'єднані суглобами. |
| 4. | Правильна відповідь | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Визнач відповідність між назвою кісток та їхньою функцією. |
| 5. | Рух тіла | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Вибрати м'язи, які не належать до внутрішніх органів. |
| 6. | Відповідність | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Встановити відповідність між цифрою та назвою кісток скелету людини. |
| 7. | Опорно-рухова система | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Вибрати правильні функції опорнорно-рухової системи. |
| 8. | Продовж речення | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Продовжити речення про функції скелета та м'язів. |
Додаткові завдання (Мій+)
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Положення тіла | Інший | важке | 4Б. | Відновити правило для слідкування за положенням тіла. |
| 2. | М'язи | Інший | важке | 4Б. | Визначити правильне та неправильне твердження про м'язи. |
| 3. | Постава | Інший | важке | 4Б. | Визначити правильну та неправильну поради для гарної постави. |
| 4. | Хребет | Інший | важке | 3Б. | Вибрати можливі наслідки викревлення хребта. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Неправильні дії | Інший | легке | 1Б. | Вибери дії, які можуть спричинити викревлення хребта. |
| 2. | Скелет | Інший | легке | 1Б. | Визначити назву кісток скелету людини. |
| 3. | Міцні м'язи | Інший | середнє | 2Б. | Вибрати дії, які зміцнять м'язи. |
| 4. | Безхребетні | Інший | середнє | 2Б. | Вибрати безхребетних тварин. |
| 5. | Хребетні тварини | Інший | середнє | 2Б. | Вибрати хребетних тварин. |
| 6. | Алфавіт | Інший | важке | 4Б. | Розкласти назви перших пристроїв для лічби в алфавітному порядку. |
| 7. | Допомога | Інший | важке | 4Б. | Записати доручення дорослих, які виконує дитина вдома. |
| 8. | Правильне положення | Інший | важке | 4Б. | Записати поради правильного положення тіла (голови, ніг, рук) за партою. |
Тести
| Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Тренування №1 з теми «Як стати сильним» | 00:15:00 | легке | 8Б. | Вдосконалення практичних навичок та знань із теми «Як стати сильним». |
| 2. | Тренування №2 з теми «Як стати сильним» | 00:20:00 | середнє | 9Б. | Вдосконалення практичних навичок та знань із теми «Як стати сильним». |
| 3. | Тренування №3 з теми «Як стати сильним» | 00:25:00 | важке | 10Б. | Вдосконалення практичних навичок та знань із теми «Як стати сильним». |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
| Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Домашня робота №1 з теми «Як стати сильним» | 00:25:00 | середнє | 9Б. | Домашня робота із теми «Як стати сильним». |
| 2. | Домашня робота №2 з теми «Як стати сильним» | 00:30:00 | важке | 11Б. | Домашня робота із теми «Як стати сильним». |
| 3. | Діагностична робота №1 з теми «Як стати сильним» | 00:20:00 | легке | 9Б. | Діагностика навичок та знань із теми «Як стати сильним». |
| 4. | Діагностична робота №2 з теми «Як стати сильним» | 00:25:00 | середнє | 11Б. | Діагностика навичок та знань із теми «Як стати сильним». |