Методична рекомендація:
Теорія
| Номер | Назва | Опис |
|---|---|---|
| 1. | Органи нюху та дихання | Теоретичні відомості про органи нюху та дихання |
| 2. | Ознаки інфекційних захворювань | Теоретичні відомості про ознаки інфекційних захворювань та правила поведінки під час капантину. |
| 3. | Захисні сили організму | Теоретичні відомості про імунітет. |
| 4. | Загартовування організму | Теоретичні відомості про загартовування організму. |
Завдання
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Інфекції | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Вибрати хвороби, які можуть спричинити зараження інфекціями. |
| 2. | Дихання | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Позначити правильну відповідь до терміну «дихання». |
| 3. | Зябра | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Визначити тварину, яка має зябра. |
| 4. | Уникай зараження! | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Визначити те, через що можна заразитися. |
| 5. | Шкіра | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Вибрати те, від чого шкіра захищає тіло. |
| 6. | Органи дихання | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Визначити правильно чи неправильно позначенні органи дихання. |
| 7. | Бактерії | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Визначити те, чого бояться бактерії. |
| 8. | Ознаки інфекційних захворювань | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Вибрати ознаки інфекційних захворювань. |
Додаткові завдання (Мій+)
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Імунітет | Інший | важке | 4Б. | Вибери те, що зміцнить твій імунітет. |
| 2. | Карантин | Інший | важке | 3Б. | Вибрати правила поведінки під час карантину. |
| 3. | Дихальні рухи | Інший | важке | 4Б. | Визначити правильне та неправильне судження про дихальні рухи людини. |
| 4. | Загартовування | Інший | важке | 4Б. | Визначити правильне та неправильне судження про загартовування. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Помічник | Інший | легке | 1Б. | Вибрати те, що допомагає імунітету. |
| 2. | Небезпека | Інший | легке | 1Б. | Вибрати запах, який свідчить про небезпеку. |
| 3. | Правило | Інший | легке | 1Б. | Визнач доречне правило для знищення бактерій. |
| 4. | Продовж речення | Інший | середнє | 2Б. | Продовжити речення про вправи для здоров'я органів дихання. |
| 5. | Тварини | Інший | середнє | 2Б. | Вибрати тварин, які дихають за допомогою легенів. |
| 6. | Вороги імунітету | Інший | середнє | 2Б. | Вибрати ворогів імунітету. |
| 7. | Посилюй імунітет | Інший | важке | 4Б. | Записати з переліку те, що посилює імунітет. |
| 8. | Найголовніше | Інший | важке | 4Б. | Записати правило поведінки під час карантину. |
Тести
| Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Тренування №1 з теми «Як вберегтися від застуди» | 00:15:00 | легке | 8Б. | Вдосконалення практичних навичок та знань із теми «Як вберегтися від застуди». |
| 2. | Тренування №2 з теми «Як вберегтися від застуди» | 00:20:00 | середнє | 8Б. | Вдосконалення практичних навичок та знань із теми «Як вберегтися від застуди». |
| 3. | Тренування №3 з теми «Як вберегтися від застуди» | 00:25:00 | важке | 11Б. | Вдосконалення практичних навичок та знань із теми «Як вберегтися від застуди». |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
| Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Домашня робота №1 з теми «Як вберегтися від застуди» | 00:20:00 | легке | 8Б. | Домашня робота із теми «Як вберегтися від застуди». |
| 2. | Домашня робота №2 з теми «Як вберегтися від застуди» | 00:30:00 | середнє | 9Б. | Домашня робота із теми «Як вберегтися від застуди». |
| 3. | Діагностична робота №1 з теми «Як вберегтися від застуди» | 00:20:00 | легке | 9Б. | Діагностика навичок та знань із теми «Як вберегтися від застуди». |
| 4. | Діагностична робота №2 з теми «Як вберегтися від застуди» | 00:25:00 | середнє | 11Б. | Діагностика навичок та знань із теми «Як вберегтися від застуди». |