Методична рекомендація:
Теорія
| Номер | Назва | Опис |
|---|---|---|
| 1. | Показники здоров’я і розвитку дитини | Теоретичні відомості про показники здоров’я і розвитку дитини. |
| 2. | Ознаки поганого здоров'я | Теоретичні відомості про ознаки поганого здоров'я та спеціалізацію лікарів. |
| 3. | Здоровий спосіб життя | Теоретичні відомості про здоровий спосіб життя та предмети гігієни. |
| 4. | Поради лікарів | Поради лікарів, щодо збереження здоров'я. |
Завдання
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Бережи зір | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Вибрати доречну дію для збереження зору. |
| 2. | Зміцнюй здоров'я | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Вибрати дії для покращення та зміцнення здоров'я. |
| 3. | Лікарі | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Встановити відповідність між лікарем, та хворобою, яку він лікує. |
| 4. | Психологічний стан | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Визначити показник психологічного здоров'я людини. |
| 5. | Погане здоров’я | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Доповнити термін про погане здоров'я людини. |
| 6. | Показник здоров'я | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Вибрати те, що не є показником здоров'я людини |
| 7. | Здорове тіло | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Визначити показники здорового тіла. |
| 8. | Спорт | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Вибрати ситуації, в яких діти ведуть активний спосіб життя. |
| 9. | Гігієна | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Добрати складові гігієни. |
| 10. | Доречна порада | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Вибрати дії для зміцнення здоров'я. |
Додаткові завдання (Мій+)
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Поширення хвороб | Інший | середнє | 2Б. | Вибрати дії, потрібні для уникнення поширенню хвороб. |
| 2. | Спосіб життя | Інший | середнє | 2Б. | Вибрати спосіб життя людей, який може привести до хвороб. |
| 3. | Ознаки хвороби | Інший | важке | 3Б. | Вибрати ознаки хвороби. |
| 4. | Їжа | Інший | важке | 4Б. | Вибрати для чого потрібна їжа. |
| 5. | Медичне обстеження | Інший | важке | 3Б. | Вибрати дії лікарів при медичному обстеженні. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Слух | Інший | легке | 1Б. | Вибрати те, що може зашкодити слуху. |
| 2. | Зарядка | Інший | легке | 1Б. | Вибрати здоровий спосіб життя людей. |
| 3. | Догляд за тілом | Інший | легке | 1Б. | Вибрати з переліку предмет для догляду за тілом. |
| 4. | Нездужання | Інший | середнє | 2Б. | Визнач показник психологічного нездуження людини. |
| 5. | Вплив на здоров'я | Інший | середнє | 2Б. | Вибрати те, що впливає на здоров'я людини. |
| 6. | Продовжи термін | Інший | середнє | 2Б. | Продовжити термін про показники (ознаки) здоров’я людини. |
| 7. | Звички | Інший | важке | 4Б. | Прочитати речення про звички. Записати номери тих, які є корисними. |
| 8. | Дослід | Інший | важке | 4Б. | Перевірити різницю результатів дихання до та після фізичних вправ. |
Тести
| Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Тренування №1 з теми «Піклуємося про здоров’я» | 00:15:00 | легке | 8Б. | Вдосконалення практичних навичок та знань із теми «Піклуємося про здоров’я». |
| 2. | Тренування №2 з теми «Піклуємося про здоров’я» | 00:20:00 | середнє | 9Б. | Вдосконалення практичних навичок та знань із теми «Піклуємося про здоров’я». |
| 3. | Тренування №3 з теми «Піклуємося про здоров’я» | 00:30:00 | важке | 11Б. | Вдосконалення практичних навичок та знань із теми «Піклуємося про здоров’я». |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
| Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Домашня робота №1 з теми «Піклуємося про здоров’я» | 00:25:00 | легке | 9Б. | Домашня робота із теми «Піклуємося про здоров’я». |
| 2. | Домашня робота №2 з теми «Піклуємося про здоров’я» | 00:30:00 | середнє | 12Б. | Домашня робота із теми «Піклуємося про здоров’я». |
| 3. | Діагностична робота №1 з теми «Піклуємося про здоров’я» | 00:20:00 | легке | 9Б. | Діагностика навичок та знань із теми «Піклуємося про здоров’я». |
| 4. | Діагностична робота №2 з теми «Піклуємося про здоров’я» | 00:25:00 | середнє | 11Б. | Діагностика навичок та знань із теми «Піклуємося про здоров’я». |