Методична рекомендація:
Теорія
| Номер | Назва | Опис |
|---|---|---|
| 1. | Де ховається вода? | Теоретичні відомості про водні ресурси Землі. |
| 2. | Досліджуємо властивості води | Теоретичні відомості про властивості води. |
| 3. | Колообіг води у природі | Теоретичні відомості про колообіг води у природі. |
| 4. | Використання питної води | Теоретичні відомості про отримання та використання питної води та охорону водойм. |
Завдання
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Фільтрування | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Вибрати правильне твердження для поняття «фільтрування води». |
| 2. | Охорона води | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Вибрати захід для охорони води. |
| 3. | Забруднення води | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Вибраим джерело забруднення води. |
| 4. | З чого починається річка? | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Вибрати те, з чого може починатися річка. |
| 5. | Температура | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Вибрати температуру, за якою вода переходить із рідкого стану у твердий. |
| 6. | Прісна вода | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Вибрати присні водні поверхні. |
| 7. | Відповідність | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Встановити відповідність між видами водойм та їх назвами. |
| 8. | Відстоювання | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Вибрати кроки відстоювання води. |
| 9. | Колообіг води | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Вибрати твердження для про колообіг води в природі. |
| 10. | Водний простір | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Доповнити речення про водний простір земної кулі. |
Додаткові завдання (Мій+)
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Розчини | Інший | важке | 4Б. | Встановити відповідність між видами розчинів та назвами. |
| 2. | Нерозчинні речовини | Інший | важке | 3Б. | Вибрати речевини, які не розчиняються у воді. |
| 3. | Властивості води | Інший | важке | 3Б. | Визначити властивості води. |
| 4. | Економія | Інший | важке | 3Б. | Продовжити речення про заощадження питної води вдома сучасною родиною. |
| 5. | Стани води | Інший | важке | 3Б. | Добрати приклад до кожного стану води. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Природні водойми | Інший | легке | 1Б. | Визначити природні водойми. |
| 2. | Твердий стан води | Інший | легке | 1Б. | Вибрати приклад твердого стану води. |
| 3. | Танення води | Інший | легке | 1Б. | Вибрати температуру, за якою вода переходить із твердого стану у рідкий. |
| 4. | Доповни речення | Інший | середнє | 2Б. | Доповнити речення про колообіг води у природі. |
| 5. | Безцінний дар | Інший | важке | 4Б. | Записати свої міркування з приводу приказки «Де вода, там і життя». |
| 6. | Вода в побуті | Інший | важке | 4Б. | Записати, як можна зменшити даремні витрати води в побуті. |
Тести
| Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Тренування №1 з теми «Досліджуємо воду» | 00:15:00 | легке | 8Б. | Вдосконалення практичних навичок та знань із теми «Досліджуємо воду». |
| 2. | Тренування №2 з теми «Досліджуємо воду» | 00:20:00 | середнє | 10Б. | Вдосконалення практичних навичок та знань із теми «Досліджуємо воду». |
| 3. | Тренування №3 з теми «Досліджуємо воду» | 00:25:00 | важке | 13Б. | Вдосконалення практичних навичок та знань із теми «Досліджуємо воду». |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
| Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Домашня робота №1 з теми «Досліджуємо воду» | 00:15:00 | легке | 9Б. | Домашня робота із теми «Досліджуємо воду». |
| 2. | Домашня робота №2 з теми «Досліджуємо воду» | 00:35:00 | важке | 13Б. | Домашня робота із теми «Досліджуємо воду». |
| 3. | Діагностична робота №1 з теми «Досліджуємо воду» | 00:20:00 | легке | 8Б. | Діагностика навичок та знань із теми «Досліджуємо воду». |
| 4. | Діагностична робота №2 з теми «Досліджуємо воду» | 00:20:00 | середнє | 10Б. | Діагностика навичок та знань із теми «Досліджуємо воду». |