Методична рекомендація:
Теорія
| Номер | Назва | Опис | 
|---|---|---|
| 1. | Від чого залежить успішність навчання? | Теоретичні відомості про складові успішності навчання: увагу, пам'ять, бажання тощо. | 
| 2. | Як досягти успіху? | Теоретичні відомості про уміння вчитися та поради для досягнення успіху: | 
| 3. | Самоврядування та навчання поза школою | Теоретичні відомості про шкільне самоврядування та навчання поза школою. | 
Завдання
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис | 
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Успішність навчання | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Позначити те, від чого залежить успішність навчання. | 
| 2. | Спорт | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Визначити того, хто відвідує спортивну школу. | 
| 3. | Чинники навчання | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Визначити чинники успішності навчання. | 
| 4. | Віднови речення | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Оперування теоретичними відомостями про поняття «пам'ять». | 
| 5. | Встанови відповідність | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Встановити відповідність між ситуацією та видами пам'яті. | 
| 6. | Професія | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Визначити відповідність між закладом позашкільної освіти та можливою професією у майбутньому. | 
| 7. | Позашкільна освіта | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Визначити заклади позашкільної освіти. | 
Додаткові завдання (Мій+)
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис | 
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Успіх | Інший | важке | 3Б. | Добрати поради для досягнення успіху. | 
| 2. | Продовж ряди | Інший | важке | 4Б. | Завдання на увагу. | 
| 3. | Збери речення | Інший | важке | 4Б. | Оперування теоретичними відомостями про поняття «увага». | 
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис | 
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Доречна назва | Інший | легке | 1Б. | Добрати доречну назву для організації самоврядування по фото. | 
| 2. | Слухова пам'ять | Інший | легке | 1Б. | Позначити подію, під час якої використовується слухова пам'ять. | 
| 3. | Художня школа | Інший | легке | 1Б. | Визначити того, хто відвідує художню школу. | 
| 4. | Самоврядування | Інший | середнє | 2Б. | Встановити відповідність між організаціями самоврядування та їх обов'язками. | 
| 5. | Вподобання | Інший | важке | 4Б. | Записати назву закладу позашкільної освіти. | 
| 6. | Досягнення успіху | Інший | важке | 4Б. | Записати пораду для досягнення успіху у навчанні. | 
Тести
| Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис | 
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Тренування №1 з теми «Шкільний світ» | 00:15:00 | легке | 9Б. | Вдосконалення практичних навичок та знань із теми «Шкільний світ». | 
| 2. | Тренування №2 з теми «Шкільний світ» | 00:20:00 | середнє | 12Б. | Вдосконалення практичних навичок та знань із теми «Шкільний світ». | 
Перевірочні тести (приховані від учнів)
| Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис | 
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Домашня робота №1 з теми «Шкільний світ» | 00:20:00 | легке | 9Б. | Домашня робота із теми «Шкільний світ». | 
| 2. | Домашня робота №2 з теми «Шкільний світ» | 00:30:00 | важке | 14Б. | Домашня робота із теми «Шкільний світ». | 
| 3. | Діагностична робота з теми «Шкільний світ» | 00:20:00 | легке | 9Б. | Діагностика навичок та знань із теми «Шкільний світ». |