Методична рекомендація:
Теорія
| Номер | Назва | Опис |
|---|---|---|
| 1. | Приватний та громадський простір | Теоретичні відомості про приватний та громадський простір. |
| 2. | Види стосунків та ролі у них | Теоретичні відомості про види стосунків та ролі у них. |
| 3. | Взаємодія та добрі стосунки | Теоретичні відомості про основні правила взаємодії між людьми. |
| 4. | Дружний клас | Теоретичні відомості про складові успішної спільної роботи та правила взаємодії з іншими. |
Завдання
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Що заважає у класі? | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Визначити складові успішної спільної роботи у класі потрібні: |
| 2. | Покупки | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Визначити громадське місце за назвою ролі. |
| 3. | Логічний ланцюжок | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Продовжити логічний ланцюжок про види стосунків та ролі у них. |
| 4. | Правильне та неправильне судження | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Визначити правильне та неправильне судження про класну спільноту. |
| 5. | Який простір? | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Встановити відповідність між приватним простіром та громадським. |
| 6. | Правила взаємодії | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Вибрати правила взаємодії з іншими:. |
| 7. | Нездорові стосунки | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Вибрати те, що притаманне нездоровим стосункам. |
| 8. | Закінчення | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Підбрати закінчення до назв громадських місць. |
Додаткові завдання (Мій+)
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Класна спільнота | Інший | середнє | 2Б. | Визначити складові успішної спільної роботи у класі потрібні: |
| 2. | Встанови відповідність | Інший | середнє | 2Б. | Встановити відповідність між дружніми та діловими стосунками. |
| 3. | Добрі стосунки | Інший | важке | 4Б. | Позначити, як потрібно ставитися до людей, щоб стосунки з ними були добрими. |
| 4. | Кола взаємодії | Інший | важке | 4Б. | Визначити кола взаємодії зі світом від меншого до більшого. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Родинні стосунки | Інший | легке | 1Б. | Визначення родинних стосунків. |
| 2. | Команда | Інший | легке | 1Б. | Вибрати те, що притаманне здоровим стосункам. |
| 3. | Громадський транспорт | Інший | середнє | 2Б. | Із запропонованих видів транспорту вибрати громадський. |
| 4. | Алфавіт | Інший | важке | 4Б. | Розкласти назви громадських місць в алфавітному порядку. |
| 5. | Дозвілля для дітей | Інший | важке | 4Б. | Записати місця дозвілля для дітей біля свого будинку, школи. |
| 6. | Риси характеру | Інший | важке | 4Б. | Записати риси характеру, завдяки яким можна налагодити та підтримувати добрі стосунки. |
Тести
| Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Тренування №1 з теми «Вчимося діяти разом» | 00:15:00 | легке | 6Б. | Вдосконалення практичних навичок та знань із теми «Вчимося діяти разом». |
| 2. | Тренування №2 з теми «Вчимося діяти разом» | 00:20:00 | середнє | 9Б. | Вдосконалення практичних навичок та знань із теми «Вчимося діяти разом». |
| 3. | Тренування №3 з теми «Вчимося діяти разом» | 00:25:00 | важке | 10Б. | Вдосконалення практичних навичок та знань із теми «Вчимося діяти разом». |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
| Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Домашня робота №1 з теми «Вчимося діяти разом» | 00:25:00 | середнє | 9Б. | Домашня робота із теми «Вчимося діяти разом». |
| 2. | Домашня робота №2 з теми «Вчимося діяти разом» | 00:30:00 | важке | 12Б. | Домашня робота із теми «Вчимося діяти разом». |
| 3. | Діагностична робота №1 з теми «Вчимося діяти разом» | 00:20:00 | легке | 10Б. | Діагностика навичок та знань із теми «Вчимося діяти разом». |
| 4. | Діагностична робота №2 з теми «Вчимося діяти разом» | 00:25:00 | середнє | 10Б. | Діагностика навичок та знань із теми «Вчимося діяти разом». |