Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Цінності людини | Теоретичні відомості про право на життя, цінності життя людини. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Що означає слово «цінність» | 2 вид - інтерпретація | легке | 1Б. | Необхідно указати, що називається благодійністю, обравши із запропонованих варіантів. |
2. | Найбільша цінність людини | 2 вид - інтерпретація | легке | 1Б. | Необхідно вказати, що є найбільшою цінністю людини, обравши із запропонованих варіантів. |
3. | Яка служба має зазначений номер? | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Необхідно визначити, яку службу можна викликати за зазначеним телефоном, обравши із запропонованих варіантів. |
4. | За яким номером можна викликати зазначену службу | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Необхідно визначити, за яким номером можна викликати зазначену службу, обравши із запропонованих варіантів. |
5. | Обери ситуацію на зображенні для виклику екстреної служби | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Необхідно визначити ситуацію, коли потрібно викликати ексрену службу із зазначеним телефоном, обравши із запропонованих варіантів. |
6. | Який номер телефону набрати? | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Необхідно визначити, який номер телефону потрібно набрати у представленій на зображенні ситуації. |
7. | Відповідність між зображенням випадку та номером екстреної служби | 3 вид - аналіз | середнє | 3Б. | Необхідно встановити відповідність між зображенням ситуації та номером, за яким потрібно викликати екстрену службу. |
8. | Визначення виду служби та її телефонного номеру у ситуації | 3 вид - аналіз | середнє | 2Б. | Необхідно визначити, яку екстрену службу можна викликати у зазначеній ситуації та номер телефону цієї служби. |
9. | Випадки, коли потрібно викликати зазначену службу та її номер телефону | 3 вид - аналіз | середнє | 2Б. | Необхідно визначити, у яких випадках потрібно викликати зазначену службу та номер телефону цієї екстерної служби. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Поведінка дітей | Інший | важке | 3Б. | Необхідно проаналізувати та записати свої думки про поведінку дітей, зображених на малюнках. |
2. | Права людини | Інший | важке | 3Б. | Необхідно висловити свої думки про права людини. |
3. | Що означає цінувати своє життя? | Інший | важке | 3Б. | Необхідно висловити свої думки, що означає цінувати своє життя. |
4. | Найважливіші цінності | Інший | важке | 3Б. | Необхідн обрати три найважливіші цінності та обґрунтувати свій вибір. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренування №1 з теми «Життя людини — найвища цінність» | 00:15:00 | легке | 8Б. | Перевірити знання учнів з теми «Життя людини — найвища цінність». |
2. | Тренування №2 з теми «Життя людини — найвища цінність» | 00:25:00 | середнє | 8Б. | Перевірити знання учнів з теми «Життя людини — найвища цінність». |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота з теми «Життя людини — найвища цінність» | 00:45:00 | середнє | 14Б. | Перевірити знання учнів з теми «Життя людини — найвища цінність». |
2. | Діагностична робота №1 з теми «Життя людини — найвища цінність» | 00:45:00 | середнє | 14Б. | Перевірити знання учнів з теми «Життя людини — найвища цінність». |
3. | Діагностична робота №2 з теми «Життя людини — найвища цінність» | 00:50:00 | важке | 14Б. | Перевірити знання учнів з теми «Життя людини — найвища цінність». |