Методична рекомендація:
Теорія
| Номер | Назва | Опис |
|---|---|---|
| 1. | Співробітництво людей у галузі охорони довкілля | Теоретичні відомості про співробітництво людей у галузі охорони довкілля. |
| 2. | Сортування та утилізація | Теоретичні відомості про сортування та утилізацію. |
Завдання
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Доповни речення | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Доповнити речення словами, яких не вистачає у реченні. |
| 2. | Культурна спадщина | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Який об'єкт культурної спадщини людства в Україні зображений на фото? |
| 3. | Об’єкти культурної спадщини України | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Вибери фото об’єкта культурної спадщини людства в Україні. |
| 4. | Вибери контейнер | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Визначити контейнер, у який можна викинути сміття. |
| 5. | Українські заповідники і природні парки | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Вибери назву українського заповідника/ природного парку, який є частиною Всесвітньої мережі біосферних заповідників ЮНЕСКО. |
| 6. | Сяйво успіху | 3 вид - аналіз | важке | 0Б. | Самооцінка власної роботи. |
Додаткові завдання (Мій+)
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Корисні/шкідливі поради | Інший | середнє | 2Б. | Визнач корисні та шкідливі поради щодо сортування та утилізації відходів. |
| 2. | Де знаходиться? | Інший | середнє | 2Б. | Визнач, де в Україні знаходиться заповідник/природний парк. |
| 3. | Сортуємо сміття | Інший | середнє | 2Б. | Визначити сміття, яке можна викинути у ці контейнери. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Збережи довкілля | Інший | важке | 3Б. | Запропонуй проєкт, який допоможе зберегти довкілля. |
| 2. | Правила сортування | Інший | важке | 3Б. | Запиши правила сортування сміття. |
| 3. | Способи заощадження | Інший | важке | 3Б. | Запиши способи заощадження води, електроенергії, повсякденні звички, які допоможуть зменшити кількість побутового сміття. |
| 4. | Я можу ... | Інший | важке | 3Б. | Запиши, що ти можеш зробити, для зменшення кількості побутових відходів. |
Тести
| Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Тренування №1 з теми «Співробітництво людей у питаннях збереження природи і життя» | 00:15:00 | легке | 5Б. | Вдосконалення та відпрацювання практичних навичок із теми «Співробітництво людей у питаннях збереження природи і життя». |
| 2. | Тренування №2 з теми «Співробітництво людей у питаннях збереження природи і життя» | 00:30:00 | середнє | 8Б. | Вдосконалення та відпрацювання практичних навичок із теми «Співробітництво людей у питаннях збереження природи і життя». |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
| Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Домашня робота №1 з теми «Співробітництво людей у питаннях збереження природи і життя» | 00:55:00 | середнє | 13Б. | Закріплення та відпрацювання теоретичних знань та практичних навичок із теми «Співробітництво людей у питаннях збереження природи і життя». |
| 2. | Домашня робота №2 з теми «Співробітництво людей у питаннях збереження природи і життя» | 00:55:00 | середнє | 8Б. | Закріплення та відпрацювання теоретичних знань та практичних навичок із теми «Співробітництво людей у питаннях збереження природи і життя». |
| 3. | Діагностична робота з теми «Співробітництво людей у питаннях збереження природи і життя» | 00:45:00 | важке | 14Б. | Діагностика теоретичних знань та практичних навичок із теми «Співробітництво людей у питаннях збереження природи і життя». |