Методична рекомендація:
Теорія
| Номер | Назва | Опис |
|---|---|---|
| 1. | Спілкування в житті людини | Теоретичні відомості про роль спілкування у житті людини, сфери спілкування, складові уміння спілкуватися. |
Завдання
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Що людина отримує від природи? | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Необхідно визначити, що людина отримує від природи, обравши із запропонованих варіантів. |
| 2. | Що людина отримує від суспільства? | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Необхідно визначити, що людина отримує від суспільства, обравши із запропонованих варіантів. |
| 3. | Назви видів спілкування | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Необхідно визначити назву видів спілкування за описом, обравши із запропонованих варіантів. |
| 4. | Спілкування словами | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Необхідно визначити, яким чином можна спілкуватися словами, обравши із запропонованих варіантів. |
| 5. | Спілкування жестами | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Необхідно визначити, яким чином можна спілкуватися жестами, обравши із запропонованих варіантів. |
| 6. | Спілкування мімікою | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Необхідно визначити, яким чином можна спілкуватися мімікою, обравши із запропонованих варіантів. |
| 7. | З чого складається уміння спілкуватися | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Необхідно визначити, з чого складається уміння спілкуватися, обравши із запропонованих варіантів. |
| 8. | Спілкування людей | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Необхідно визначити, яким чином людина може спілкуватися, обравши із запропонованих варіантів. |
| 9. | Яким чином людина можна спілкуватися? | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Необхідно визначити, яким чином людина може спілкуватися, обравши із запропонованих варіантів. |
Додаткові завдання (Мій+)
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Види спілкування людей | Інший | середнє | 2Б. | Необхідно визначити, яким чином людина може спілкуватися, обравши із запропонованих варіантів. |
| 2. | Природа і суспільство для людини | Інший | середнє | 2Б. | Необхідно встановити відповідність, що людина отримує від природи, а що — від суспільства. |
| 3. | Можливість спілкування | Інший | важке | 3Б. | Необхідно визначити, яким чином людина може спілкуватися, обравши із запропонованих варіантів. |
| 4. | Складові частини спілкування | Інший | важке | 3Б. | Необхідно визначити, з чого складається уміння спілкуватися, обравши із запропонованих варіантів. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Спілкування у родині | Інший | важке | 3Б. | Необхідно обдумати і написати, що дає людині спілкування у родині. |
| 2. | Спілкування у школі | Інший | важке | 3Б. | Необхідно обдумати і написати, що дає людині спілкування у школі. |
| 3. | Спілкування з однолітками і друзями | Інший | важке | 3Б. | Необхідно обдумати і написати, що дає людині спілкування у родині. |
Тести
| Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Тренування № 1 з теми «Роль спілкування в житті людини» | 00:15:00 | середнє | 8Б. | Тренування № 1 з теми «Роль спілкування в житті людини» |
| 2. | Тренування № 2 з теми «Роль спілкування в житті людини» | 00:20:00 | важке | 13Б. | Тренування № 2 з теми «Роль спілкування в житті людини» |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
| Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Домашня робота з теми «Роль спілкування в житті людини» | 00:15:00 | середнє | 10Б. | Домашня робота з теми «Роль спілкування в житті людини» |
| 2. | Діагностична робота № 1 з теми «Роль спілкування в житті людини» | 00:20:00 | середнє | 13Б. | Діагностична робота № 1 з теми «Роль спілкування в житті людини» |
| 3. | Діагностична робота №2 з теми «Роль спілкування в житті людини» | 00:35:00 | важке | 16Б. | Діагностична робота № 2 з теми «Роль спілкування в житті людини» |