Методична рекомендація:
Теорія
| Номер | Назва | Опис |
|---|---|---|
| 1. | Землетруси і вулкани | Теоретичні відомості про землетруси та вулкани, їх вплив на форми земної поверхні. |
| 2. | Робота вітру та текучої води, їх вплив на зміни земної поверхні | Теоретичні відомості про роботу вітру та текучої води, їх вплив на зміни земної поверхні. |
Завдання
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Терміни | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Дібрати термін до визначення. |
| 2. | Причина — наслідок | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Дібрати наслідок до певного утворення форми земної поверхні. |
| 3. | Сила землетрусу | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Визначити за силою землетрусу його вид. |
| 4. | Що стало причиною? | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Визначити, що стало причиною утворення тієї чи іншої форми земної поверхні. |
| 5. | Як діяти? | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Відновити правила поведінки під час землетрусу. |
| 6. | Сяй! | 3 вид - аналіз | важке | 0Б. | Самооцінка власної роботи. |
Додаткові завдання (Мій+)
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Загадкові форми | Інший | середнє | 2Б. | Указати в наслідок чого утворилися зображені на фото форми земної поверхні. |
| 2. | Бали землетрусу | Інший | середнє | 1,5Б. | Указати кількість балів певного виду землетрусу. |
| 3. | «Детектор брехні» | Інший | важке | 3Б. | Визначити хибні/істинні твердження. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Віднови речення | Інший | середнє | 2Б. | Відновити правильний порядок частин у реченні. |
| 2. | Землетрус | Інший | важке | 4Б. | Дізнатися та записати, чи відбувалися землетруси у твоїй місцевості, які були наслідки Якщо не відбувалися, вказати причину цього. |
| 3. | Форми земної поверхні | Інший | важке | 4Б. | Чи є там, де ти живеш, форми земної поверхні, утворені вітром або водою? Які це форми земної поверхні? Де вони розташовані? |
| 4. | Користь та шкода вітру | Інший | важке | 4Б. | Проаналізувати та записати користь та шкоду вітру. |
| 5. | Вплив Сонця | Інший | важке | 4Б. | Довести, що зміни земної поверхні вітром і водою неможливі без впливу Сонця. |
Тести
| Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Тренування №1 з теми «Зміни земної поверхні. Землетруси, виверження вулканів, робота вітру» | 00:20:00 | легке | 4,5Б. | Вдосконалення та відпрацювання практичних навичок із теми «Зміни земної поверхні. Землетруси, виверження вулканів, робота вітру». |
| 2. | Тренування №2 з теми «Зміни земної поверхні. Землетруси, виверження вулканів, робота вітру» | 00:30:00 | середнє | 9Б. | Вдосконалення та відпрацювання практичних навичок із теми «Зміни земної поверхні. Землетруси, виверження вулканів, робота вітру». |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
| Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Домашня робота №1 з теми «Зміни земної поверхні. Землетруси, виверження вулканів, робота вітру» | 00:55:00 | середнє | 10,5Б. | Закріплення та відпрацювання теоретичних знань та практичних навичок із теми «Зміни земної поверхні. Землетруси, виверження вулканів, робота вітру». |
| 2. | Домашня робота №2 з теми «Зміни земної поверхні. Землетруси, виверження вулканів, робота вітру» | 00:55:00 | середнє | 8Б. | Закріплення та відпрацювання теоретичних знань та практичних навичок із теми «Зміни земної поверхні. Землетруси, виверження вулканів, робота вітру». |
| 3. | Діагностична робота з теми «Зміни земної поверхні. Землетруси, виверження вулканів, робота вітру» | 00:45:00 | важке | 13Б. | Діагностика теоретичних знань та практичних навичок із теми «Зміни земної поверхні. Землетруси, виверження вулканів, робота вітру». |