Методична рекомендація:

Теорія

Номер Назва Опис
1. Перші кроки велосипедистів Дізнатися, про що мають подбати велосипедисти насамперед, перш ніж сідати за кермо.
2. Безпека велосипедистів Дізнатися, як підготувати себе і свій велосипед до безпечних поїздок.
3. Рух велосипедистів на дорозі Дізнатися, як можуть рухатися велосипедисти на дорозі: які сигнали подавати, де рухатися і що їм категорично заборонено.

Завдання

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Хто такі волосипедисти? 1 вид - рецептивний легке 1Б. Продовжити речення.
2. Зовнішній вигляд велосипедистів 2 вид - інтерпретація легке 1Б. Вибрати, яка теза описує правильний та безпечний підхід до користування велосипедом.
3. Склади речення-пазл 1 вид - рецептивний легке 4Б. Склади речення із його частин і пригадай базову інформацію про велосипедистів на дорозі.
4. Добре чи погано? 2 вид - інтерпретація середнє 3Б. Позначити правильні дії як позитивні (знаком «плюс»), а небезпечні, як негативні (знаком «мінус»).
5. Елементи безпеки 1 вид - рецептивний середнє 2Б. Визначити, що є елементами безпеки для велосипеда та велосипедистів.
6. Анаграма 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Розшифруй анаграму.
7. Що важливо для велосипедистів? 3 вид - аналіз важке 3Б. У цьому завданні ти пригадаєш та закріпиш знання про безпеку велосипедистів на дорозі.

Додаткові завдання (Мій+)

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Гра «Істина чи хиба?» Інший важке 2Б. Визначити хибність та істинність тверджень щодо поведінки велосипедистів під час руху.
2. Безпечна чи небезпечна поведінка? Інший важке 3Б. Розглянь ситуацію. Визнач, чи правильно поводяться герої. Поміркуй чи варто дотримуватися правил безпеки?
3. Аналіз зображення Інший важке 3Б. Проаналізувати зображення та визначити, яке правило воно демонструє.

Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Плакат Інший важке 5Б. Створити плакат-пам'ятку з теми. Повторити основні правила поведінки та безпеки для велосипедистів.
2. Гра / Квест Інший важке 5Б. Створити гру або квест про помилкову поведінку велосипедиста. Поміркувати над безпечною поведінкою велосипедистів та правилами, яких вони мають дотримуватися.
3. «Три питання» Інший важке 5Б. Перевірити отримані знання про безпеку велосипедистів.
4. Малюнок Інший важке 5Б. Візуалізуй поняття «безпечний велосипед» за допомогою малюнка.

Тести

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Тренування з теми «Безпека велосипедиста» 00:20:00 середнє 13Б. Набір тренувальних вправ з теми «Поводження під час обстрілів».

Перевірочні тести (приховані від учнів)

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Домашня робота з теми «Безпека велосипедиста» 03:00:00 середнє 23Б. Набір вправ з теми «Поводження під час обстрілів» для домашньої роботи.
2. Діагностична робота з теми «Безпека велосипедиста» 03:00:00 середнє 25Б. Набір вправ з теми «Поводження під час обстрілів» для діагностичної роботи.