Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Перші кроки велосипедистів | Дізнатися, про що мають подбати велосипедисти насамперед, перш ніж сідати за кермо. |
2. | Безпека велосипедистів | Дізнатися, як підготувати себе і свій велосипед до безпечних поїздок. |
3. | Рух велосипедистів на дорозі | Дізнатися, як можуть рухатися велосипедисти на дорозі: які сигнали подавати, де рухатися і що їм категорично заборонено. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Хто такі волосипедисти? | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Продовжити речення. |
2. | Зовнішній вигляд велосипедистів | 2 вид - інтерпретація | легке | 1Б. | Вибрати, яка теза описує правильний та безпечний підхід до користування велосипедом. |
3. | Склади речення-пазл | 1 вид - рецептивний | легке | 4Б. | Склади речення із його частин і пригадай базову інформацію про велосипедистів на дорозі. |
4. | Добре чи погано? | 2 вид - інтерпретація | середнє | 3Б. | Позначити правильні дії як позитивні (знаком «плюс»), а небезпечні, як негативні (знаком «мінус»). |
5. | Елементи безпеки | 1 вид - рецептивний | середнє | 2Б. | Визначити, що є елементами безпеки для велосипеда та велосипедистів. |
6. | Анаграма | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Розшифруй анаграму. |
7. | Що важливо для велосипедистів? | 3 вид - аналіз | важке | 3Б. | У цьому завданні ти пригадаєш та закріпиш знання про безпеку велосипедистів на дорозі. |
Додаткові завдання (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Гра «Істина чи хиба?» | Інший | важке | 2Б. | Визначити хибність та істинність тверджень щодо поведінки велосипедистів під час руху. |
2. | Безпечна чи небезпечна поведінка? | Інший | важке | 3Б. | Розглянь ситуацію. Визнач, чи правильно поводяться герої. Поміркуй чи варто дотримуватися правил безпеки? |
3. | Аналіз зображення | Інший | важке | 3Б. | Проаналізувати зображення та визначити, яке правило воно демонструє. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Плакат | Інший | важке | 5Б. | Створити плакат-пам'ятку з теми. Повторити основні правила поведінки та безпеки для велосипедистів. |
2. | Гра / Квест | Інший | важке | 5Б. | Створити гру або квест про помилкову поведінку велосипедиста. Поміркувати над безпечною поведінкою велосипедистів та правилами, яких вони мають дотримуватися. |
3. | «Три питання» | Інший | важке | 5Б. | Перевірити отримані знання про безпеку велосипедистів. |
4. | Малюнок | Інший | важке | 5Б. | Візуалізуй поняття «безпечний велосипед» за допомогою малюнка. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренування з теми «Безпека велосипедиста» | 00:20:00 | середнє | 13Б. | Набір тренувальних вправ з теми «Поводження під час обстрілів». |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота з теми «Безпека велосипедиста» | 03:00:00 | середнє | 23Б. | Набір вправ з теми «Поводження під час обстрілів» для домашньої роботи. |
2. | Діагностична робота з теми «Безпека велосипедиста» | 03:00:00 | середнє | 25Б. | Набір вправ з теми «Поводження під час обстрілів» для діагностичної роботи. |