Методична рекомендація:
Теорія
| Номер | Назва | Опис |
|---|---|---|
| 1. | Громадський транспорт. Безпечна поведінка у громадському транспорті | Дізнатися, про основні види громадського транспорту та правила поведінки для пасажирів. |
| 2. | Безпека на зупинках громадського транспорту | Дізнатися, про основні правила безпеки та поведінки на зупинках громадського транспорту. |
| 3. | Безпека пасажирів. Поведінка пасажирів під час ДТП | Дізнатися, про основні правила поведінки та надання допомоги при ДТП. |
Завдання
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Склади речення-пазл | 1 вид - рецептивний | легке | 4Б. | Склади речення із його частин. |
| 2. | Правила поведінки у громадському транспорті | 2 вид - інтерпретація | легке | 1Б. | Вибрати правила поведінки у громадському транспорті. |
| 3. | Доповни речення | 2 вид - інтерпретація | середнє | 3Б. | Доповнити речення словами, яких не вистачає. |
| 4. | Яка поведінка безпечна? | 3 вид - аналіз | середнє | 2Б. | У цьому завданні ти повториш правила поведінки у громадському транспорті. |
| 5. | Гра «Правда чи Брехняі» | 3 вид - аналіз | середнє | 2Б. | Визначити хибність та істинність тверджень. |
| 6. | Який транспорт? | 3 вид - аналіз | важке | 3Б. | У цьому завданні потренуємося розрізняти види транспорту за групами. |
Додаткові завдання (Мій+)
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Факт чи судження? | Інший | важке | 2Б. | У цьому завданні потренуємося розрізняти факти і судження. |
| 2. | Третє зайве | Інший | важке | 3Б. | У кожному наборі тез є дві, що відображають правильну поведінку. Але одна теза — зайва. Твоє завдання — знайти твердження, яке характеризує неправильну поведінку. |
| 3. | Поведінка, що рятує життя | Інший | важке | 3Б. | Прочитай варіанти. Вибери ті, які відображають безпечну поведінку. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Квест | Інший | важке | 5Б. | Створити квест. Узагальнити знання про безпечну подорож з дому до школи. |
| 2. | Плакат | Інший | важке | 5Б. | Створи плакат з теми. |
| 3. | Інтерв'ю | Інший | важке | 5Б. | Імпровізоване інтерв'ю з водієм. |
| 4. | Слоган або реклама | Інший | важке | 5Б. | Створити рекламу за темою або придумай змістовний слоган. |
Тести
| Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Тренування з теми «Поведінка на зупинках та в транспорті» | 00:20:00 | середнє | 10Б. | Набір тренувальних вправ з теми «Небезпечні предмети і позначки». |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
| Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Домашня робота з теми «Поведінка на зупинках та в транспорті» | 03:00:00 | середнє | 23Б. | Набір вправ з теми «Небезпечні предмети і позначки» для домашньої роботи. |
| 2. | Діагностична робота з теми «Поведінка на зупинках та в транспорті» | 03:00:00 | середнє | 27Б. | Набір вправ з теми «Небезпечні предмети і позначки» для діагностичної роботи. |