Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Безпека з тваринами | Дізнатися, як поводитися із тваринами, щоб не нашкодити собі та їм. |
2. | Безпека у ванній, з газовими приладами та в котельнях | Дізнатися, як поводитися у ванній, з газовими приладами та в приміщеннях з підвищеною небезпекою. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Чи безпечно? | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Вибрати, якою є вказана поведінка. |
2. | Безпечна поведінка вдома | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Вибрати твердження. |
3. | Склади речення-пазл | 1 вид - рецептивний | легке | 4Б. | Склади речення із його частин. |
4. | Доповни речення | 2 вид - інтерпретація | середнє | 3Б. | Доповнити речення словами, яких не вистачає. |
5. | Дії при укусі тварини | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Визначити, як варто діяти при укусі тварини. |
6. | Правильно чи помилково? | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Позначити правильні дії як позитивні (знаком «плюс»), а небезпечні, як негативні (знаком «мінус»). |
7. | Гра «Детектор брехні» | 3 вид - аналіз | середнє | 2Б. | Визначити хибність та істинність тверджень. |
8. | Технічні приміщення | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Прочитай варіанти поведінки в технічних приміщеннях. Познач відповідними знаками дії, що є правильними і ті, які створюють небезпеку і загрозу життю і здоров'ю. |
Додаткові завдання (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Визнач відповідності | Інший | важке | 2Б. | Вибрати, які місця можна вважати безпечними, а які — небезпечними і перебування там / поруч з ними заборонене і може зашкодити життю та здоров'ю. |
2. | Безпечна чи небезпечна поведінка? | Інший | важке | 3Б. | Розглянь ситуацію. Визнач, чи правильно поводяться герої. Поміркуй чи варто дотримуватися правил безпеки? |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Плакат-пам’ятка | Інший | важке | 5Б. | Створити плакат. Узагальнити знання про безпечну поведінку вдома. |
2. | Створити візуальний продукт | Інший | важке | 5Б. | Візуалізуй поняття «безпечна і небезпечна поведінка». |
3. | Твоя творчість | Інший | важке | 5Б. | Створення творчого продукту за темою, щоб закріпити вивчене. |
4. | Безпека в технічних приміщеннях | Інший | важке | 5Б. | Створити власний світлофор безпеки: у форматі творчої гри повторити, що безпечно, що може бути небезпечним і що завжди небезпечно в технічних приміщеннях. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренування з теми «Небезпечні предмети і позначки» | 00:20:00 | середнє | 13Б. | Набір тренувальних вправ з теми «Небезпечні предмети і позначки». |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота з теми «Небезпечні предмети і позначки» | 03:00:00 | середнє | 24Б. | Набір вправ з теми «Небезпечні предмети і позначки» для домашньої роботи. |
2. | Діагностична робота з теми «Небезпечні предмети і позначки» | 03:00:00 | середнє | 25Б. | Набір вправ з теми «Небезпечні предмети і позначки» для діагностичної роботи. |