Методична рекомендація:

Теорія

Номер Назва Опис
1. Безпека з тваринами Дізнатися, як поводитися із тваринами, щоб не нашкодити собі та їм.
2. Безпека у ванній, з газовими приладами та в котельнях Дізнатися, як поводитися у ванній, з газовими приладами та в приміщеннях з підвищеною небезпекою.

Завдання

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Чи безпечно? 1 вид - рецептивний легке 1Б. Вибрати, якою є вказана поведінка.
2. Безпечна поведінка вдома 1 вид - рецептивний легке 1Б. Вибрати твердження.
3. Склади речення-пазл 1 вид - рецептивний легке 4Б. Склади речення із його частин.
4. Доповни речення 2 вид - інтерпретація середнє 3Б. Доповнити речення словами, яких не вистачає.
5. Дії при укусі тварини 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Визначити, як варто діяти при укусі тварини.
6. Правильно чи помилково? 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Позначити правильні дії як позитивні (знаком «плюс»), а небезпечні, як негативні (знаком «мінус»).
7. Гра «Детектор брехні» 3 вид - аналіз середнє 2Б. Визначити хибність та істинність тверджень.
8. Технічні приміщення 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Прочитай варіанти поведінки в технічних приміщеннях. Познач відповідними знаками дії, що є правильними і ті, які створюють небезпеку і загрозу життю і здоров'ю.

Додаткові завдання (Мій+)

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Визнач відповідності Інший важке 2Б. Вибрати, які місця можна вважати безпечними, а які — небезпечними і перебування там / поруч з ними заборонене і може зашкодити життю та здоров'ю.
2. Безпечна чи небезпечна поведінка? Інший важке 3Б. Розглянь ситуацію. Визнач, чи правильно поводяться герої. Поміркуй чи варто дотримуватися правил безпеки?

Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Плакат-пам’ятка Інший важке 5Б. Створити плакат. Узагальнити знання про безпечну поведінку вдома.
2. Створити візуальний продукт Інший важке 5Б. Візуалізуй поняття «безпечна і небезпечна поведінка».
3. Твоя творчість Інший важке 5Б. Створення творчого продукту за темою, щоб закріпити вивчене.
4. Безпека в технічних приміщеннях Інший важке 5Б. Створити власний світлофор безпеки: у форматі творчої гри повторити, що безпечно, що може бути небезпечним і що завжди небезпечно в технічних приміщеннях.

Тести

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Тренування з теми «Небезпечні предмети і позначки» 00:20:00 середнє 13Б. Набір тренувальних вправ з теми «Небезпечні предмети і позначки».

Перевірочні тести (приховані від учнів)

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Домашня робота з теми «Небезпечні предмети і позначки» 03:00:00 середнє 24Б. Набір вправ з теми «Небезпечні предмети і позначки» для домашньої роботи.
2. Діагностична робота з теми «Небезпечні предмети і позначки» 03:00:00 середнє 25Б. Набір вправ з теми «Небезпечні предмети і позначки» для діагностичної роботи.