Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Безпека в інтернеті | Дізнатися, про основні правила безпеки та поведінки в мережі Інтернет. |
2. | Що варто знати для безпеки в Інтернеті | Дізнатися, які небезпеки можуть очікувати при інтернет-спілкуванні та взаємодії з іншими користувачами та користувачками. |
3. | Як уберегтися від інтернет-шахрайства? | Дізнатися, які правила можуть допомогти захиститися від небезпек в Інтернеті. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Склади речення-пазл | 1 вид - рецептивний | легке | 4Б. | Склади речення із його частин. |
2. | Спілкування в Інтернеті | 2 вид - інтерпретація | легке | 1Б. | Вибрати правильний варіант дій. |
3. | Яка поведінка безпечна? | 3 вид - аналіз | середнє | 2Б. | У цьому завданні ти потренуєшся як взаємодіяти із незнайомцями онлайн. |
4. | Гра «Правда чи Брехняі» | 3 вид - аналіз | середнє | 2Б. | Визначити хибність та істинність тверджень. |
5. | Анаграма | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Розшифруй анаграму. |
6. | Доповни речення | 2 вид - інтерпретація | середнє | 3Б. | Доповнити речення словами, яких не вистачає. |
7. | Вчимося помічати судження | 3 вид - аналіз | важке | 1Б. | У цьому завданні потренуємося розрізняти факти і судження. |
Додаткові завдання (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Назви понять | Інший | важке | 3Б. | Прочитай речення та вкажи поняття про яке у ньому йдеться. |
2. | Третє зайве | Інший | важке | 3Б. | У кожному наборі тез є дві, що відображають безпечну та відповідальну поведінку. Але одна теза — зайва. Твоє завдання — знайти твердження, яке характеризує небезпечну поведінку. |
3. | Факт чи фейк? | Інший | важке | 3Б. | У цьому завданні потренуємося розрізняти факти і фейки. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Плакат | Інший | важке | 5Б. | Створити візуальний продукт. Узагальнити знання про безпечну поведінку в мережі Інтернет. |
2. | Кросворд | Інший | важке | 5Б. | Створи кросворд із термінів, які тобі траплялися під час вивчення теми. |
3. | Твоя творчість | Інший | важке | 5Б. | Створення творчого продукту за темою, щоб закріпити вивчене. |
4. | Комікс | Інший | важке | 5Б. | Створити власну історію про пригоди в Інтернеті. Використай здобуті з теми знання та запропонуй такий варіант розвитку подій, щоб герой чи героїня захистилися від шахраїв. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренування з теми «Інтернет та його небезпеки» | 00:20:00 | середнє | 12Б. | Набір тренувальних вправ з теми «Небезпечні предмети і позначки». |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота з теми «Інтернет та його небезпеки» | 03:00:00 | середнє | 23Б. | Набір вправ з теми «Небезпечні предмети і позначки» для домашньої роботи. |
2. | Діагностична робота з теми «Інтернет та його небезпеки» | 03:00:00 | середнє | 26Б. | Набір вправ з теми «Небезпечні предмети і позначки» для діагностичної роботи. |