Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Безпека у ліфті | Дізнатися, як потрібно поводитися в ліфті. Ознайомитися з інформацією про небезпеки користування ліфтом. |
2. | Безпечне використання засобів побутової хімїї | Дізнатися, як безпечно користуватися засобами побутової хімії. Ознайомитися з інформацією про правила користування побутовими хімікатами. |
3. | Умовні позначення на упаковках побутової хімії. Домашня аптечка | Дізнатися, як іумовні позначення на упаковках побутової хімії попереджають про небезпеку. Ознайомитися з правилами використання аптечки |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Поведінка у ліфті | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Визначити, яка поведінка у ліфті є правильною та безпечною. |
2. | Чи знаєш ти, що таке побутова хімія? | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Продовжити речення. |
3. | Склади речення-пазл | 1 вид - рецептивний | легке | 4Б. | Склади речення із його частин і повтори правила поведінки в ліфті. |
4. | Гра «Істина чи хиба?» | 3 вид - аналіз | середнє | 2Б. | Визначити хибність та істинність тверджень щодо поведінки з побутовими хімікатами. |
5. | Добре чи погано? | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Позначити правильні дії як позитивні (знаком «плюс»), а небезпечні, як негативні (знаком «мінус»). |
6. | Що відноситься до засобів побутової хімії | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | У цьому завданні ти пригадаєш та закріпиш знання про засоби побутової хімії. |
7. | Поведінка, що рятує здоров'я та життя | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Прочитай варіанти поведінки. Познач відповідними знаками ті, що є правильними і ті, які створюють небезпеку для життя і здоров'я. |
8. | Легкозаймисті речовини | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | У кожному наборі варіантів є лише один, що називає легкозаймисту речовину чи засіб. Твоє завдання — знайти те, що є правильним і не підходить до решти в ряду. |
Додаткові завдання (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Поведінка у ліфті | Інший | середнє | 2Б. | Прочитай правила поведінки. Вибери приклади безпечної поведінки. |
2. | Безпечна чи небезпечна поведінка? | Інший | важке | 3Б. | Розглянь ситуацію. Визнач, чи правильно поводяться герої. Поміркуй чи варто дотримуватися правил безпеки? |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Малюємо попереджувальні знаки | Інший | важке | 5Б. | Створити малюнок або схему. Зобразити попереджувальні знаки на засобах побутової хімії. |
2. | Досліди свій дім | Інший | важке | 5Б. | Створити список / перелік засобів побутової хімії у своєму домі. Поміркувати над безпечною поведінкою з ними. |
3. | Безпека твоєї ванної кімнати | Інший | важке | 5Б. | Перевірити знання про поведінку із побутовими хімікатами на практиці. |
4. | Мапа думок | Інший | важке | 5Б. | Візуалізуй поняття «безпечний ліфт» за допомогою мапи думок. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренування з теми «Поводження під час обстрілів» | 00:20:00 | середнє | 12Б. | Набір тренувальних вправ з теми «Поводження під час обстрілів». |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота з теми «Поводження під час обстрілів» | 03:00:00 | середнє | 20Б. | Набір вправ з теми «Поводження під час обстрілів» для домашньої роботи. |
2. | Діагностична робота з теми «Поводження під час обстрілів» | 03:00:00 | середнє | 21Б. | Набір вправ з теми «Поводження під час обстрілів» для діагностичної роботи. |