Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Листи. Сайти. Паролі | Дізнатися, які листи та сайти вважаються безпечними. Ознайомитися із правилами складання надійних паролів. |
2. | Кібербулінг | Дізнатися, що кібебулінг та як від нього вберегтися. |
3. | Терміни онлайн-безпеки | Ознайомитися з основними термінами онлайн-безпеки. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Ознаки кібербулінгу | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Визначити, яка поведінка онлайн може бути частиною кібербулінгу. |
2. | Так чи ні? | 2 вид - інтерпретація | легке | 1Б. | Визначити чи відображає теза правдиву інформацію, чи ні. |
3. | Кібербулінг — це ... | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Продовжити речення. |
4. | Анаграма | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Розшифруй анаграму. |
5. | Який пароль? | 3 вид - аналіз | середнє | 2Б. | Проаналізувати запропоновані паролі та визначити їх надійність. |
6. | Яким має бути пароль? | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Прочитай поради. Познач відповідними знаками ті, що є правильними і ті, які несуть загрозу для твоєї цифрової безпеки |
7. | Чи безпечний лист? | 3 вид - аналіз | важке | 3Б. | У цьому завданні попрактикуємося відрізняти безпечні листи від шахрайських. |
Додаткові завдання (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Твої дії? | Інший | важке | 3Б. | Визначити, як діяти, якщо надійшов підозрілий лист. |
2. | Чи безпечний сайт? | Інший | важке | 3Б. | У цьому завданні повторимо як розрізняти безпечні та небезпечні сайти. |
3. | Безпечні електронні листи та сайти | Інший | важке | 3Б. | Прочитай варіанти. Вибери ті, які відображають безпечну поведінку. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Хмара слів | Інший | важке | 5Б. | Створити хмару слів. Узагальнити знання про безпечну поведінку онлайн. |
2. | Інфографіка | Інший | важке | 5Б. | Створи творчу ілюстративну роботу про правила вибору безпечних сайтів. |
3. | Есе | Інший | важке | 5Б. | Створення творчого продукту за темою, щоб закріпити вивчене. |
4. | Пам'ятка | Інший | важке | 5Б. | Створити власний пам'ятку / поради про те, як варто вести себе онлайн, щоб не піддаватися кібербулінгу, або як варто йому протидіяти. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренування з теми «Онлайн-шахрайство і як його уникнути» | 00:20:00 | середнє | 8Б. | Набір тренувальних вправ з теми «Небезпечні предмети і позначки». |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота з теми «Онлайн-шахрайство і як його уникнути» | 03:00:00 | середнє | 20Б. | Набір вправ з теми «Небезпечні предмети і позначки» для домашньої роботи. |
2. | Діагностична робота з теми «Онлайн-шахрайство і як його уникнути» | 03:00:00 | середнє | 22Б. | Набір вправ з теми «Небезпечні предмети і позначки» для діагностичної роботи. |