Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Пожежна безпека | Дізнатися, як запобігти пожежі та як діяти у разі її виникнення. |
2. | Трикутник вогню. Електрика і вода | Дізнатися, що таке трикутник вогню. Як гасити незначне полум'я. |
3. | Виклик екстренних служб | Дізнатися, як правильно викликати екстренні служби допомоги. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Екстренні служби | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Вибрати який номер відповідає вказаній екстренній службі. |
2. | Пожежа виникає, коли ... | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Продовжити речення. |
3. | Щоб не було пожежі | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Вибрати правдиві твердження, які є універсальними правилами протипожежної безпеки. |
4. | Гра «Детектор брехні» | 3 вид - аналіз | середнє | 2Б. | Визначити хибність та істинність тверджень. Поміркувати, якими мають бути дії при пожежі, щоб зберегти своє життя і здоров'я та не зашкодити іншим. |
5. | Дзвінок в екстренні служби | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Прочитай варіанти звернення в екстренні служби. Познач відповідними знаками ті, що є правильними і ті, які можуть заплутати або сповільнити надання допомоги. |
6. | Поведінка під час пожежі | 3 вид - аналіз | середнє | 2Б. | У цьому завданні ти потренуєшся реагувати на повідомлення про пожежу і підбирати кращий варіант реагування, який допоможе зберегти твоє життя і здоров'я. |
7. | Доповни речення | 2 вид - інтерпретація | важке | 3Б. | Доповнити речення номером екстренної служби. |
Додаткові завдання (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Що можна зробити, щоб загасити невелику пожежу | Інший | важке | 2Б. | Вибрати як виконані дії впливають на поширення полум'я. |
2. | Які дії правильні? | Інший | важке | 2Б. | Визначити, як діяти під час небезпечних ситуацій. |
3. | Що ти знаєш про екстренні служби? | Інший | важке | 2Б. | Пригадати як і з чим працюють екстренні слубжи. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Творчість і знання | Інший | важке | 5Б. | Створити творчий витвір, що допоможе відобразити три фактори, необхідні для виникнення пожежі. |
2. | Гра «Так чи Ні» | Інший | важке | 5Б. | Дослідити тему та придумати правдиві та неправиді тези. |
3. | Створити мапу думок | Інший | важке | 5Б. | Візуалізуй поняття «пожежна безпека». Завдання допоможе закріпити розуміння необхідності дотримуватися правил пожежної безпеки та буде їх повторенням. |
4. | Комікс | Інший | важке | 5Б. | Моделювання та творче відображення / програвання правильних дій під час пожежі. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренування з теми «Пожежна безпека і гасіння» | 00:20:00 | середнє | 11Б. | Набір тренувальних вправ з теми «Поводження під час евакуації». |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота з теми «Пожежна безпека і гасіння» | 02:20:00 | середнє | 20Б. | Набір вправ з теми «Поводження під час евакуації» для домашньої роботи. |
2. | Діагностична робота з теми «Пожежна безпека і гасіння» | 02:00:00 | середнє | 21Б. | Набір вправ з теми «Поводження під час евакуації» для діагностичної роботи. |