Методична рекомендація:
Теорія
| Номер | Назва | Опис | 
|---|---|---|
| 1. | Позначення небезпечних територій | Дізнатися, які бувають позначення небезпечних територій. Навчитися впізнавати та ідентифікувати позначення про небезпечні території. | 
| 2. | Вибухонебезпечні предмети | Дізнатися, які бувають вибухонебезпечні предмети. Розвивати вміння упізнавати їх та уникати будь-якого контакту з вибухонебезпечними предметами. | 
| 3. | Поведінка з вибухонебезпечними предметами | Дізнатися, яка поведінка є безпечною, якщо виявити вибухонебезпечний предмет. Розвивати навички безпечної поведінки задля збереження життя і здоров'я у воєнний час. | 
Завдання
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис | 
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Вибухонебезпечні предмети — це ... | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Продовжити речення. | 
| 2. | Склади речення-пазл | 1 вид - рецептивний | легке | 4Б. | Склади речення із його частин. | 
| 3. | Доповни речення | 2 вид - інтерпретація | середнє | 3Б. | Доповнити речення словами, яких не вистачає. | 
| 4. | Знаки і безпека | 2 вид - інтерпретація | середнє | 1Б. | Визначити, чи варто реагувати на заборонні та попереджувальні знаки. | 
| 5. | Гра «Детектор брехні» | 3 вид - аналіз | середнє | 2Б. | Визначити хибність та істинність тверджень. | 
| 6. | Невідомі предмети | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Прочитай варіанти поведінки з невідомими предметами. Познач відповідними знаками дії, що є правильними і ті, які створюють небезпеку і загрозу життю і здоров'ю. | 
| 7. | Визнач відповідності | 3 вид - аналіз | важке | 2Б. | Вибрати, яку територію можна вважати безпечною, а отже там перебувати можна, а яку — небезпечною і перебування там заборонене і може зашкодити життю та здоров'ю. | 
Додаткові завдання (Мій+)
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис | 
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Аргументований захист від небезпеки | Інший | середнє | 2Б. | У цьому завданні навчимося висловлювати свої думки щодо небезпечних ситуації; протистояти тиску компанії, аргументовано протистувати проти небезпечних ситуацій та застерігати від них інших. | 
| 2. | Безпечна поведінка рятує життя | Інший | важке | 2Б. | Прочитай варіанти. Вибери ті, які відображають безпечну поведінку. | 
| 3. | Алгоритм дій | Інший | важке | 3Б. | У цьому завданні попрактикуємося застосовувати алготим дій в небезпечній ситуації: при знаходженні підозрілих предметів. | 
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис | 
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Мапа думок | Інший | важке | 5Б. | Створити мапу думок. Узагальнити знання про безпечну поведінку з небезпечними предметами та на небезпечних територіях. | 
| 2. | Створити візуальний продукт | Інший | важке | 5Б. | Візуалізуй поняття «безпечна і небезпечна поведінка». | 
| 3. | Твоя творчість | Інший | важке | 5Б. | Створення творчого продукту за темою, щоб закріпити вивчене. | 
| 4. | Гра «Світлофор безпеки» | Інший | важке | 5Б. | Створити власний світлофор безпеки: у форматі творчої гри повторити, що безпечно, що може бути небезпечним і що завжди небезпечно при контакті з підозрілими предметами та вибухонебезпечними об'єктами та територіями. | 
Тести
| Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис | 
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Тренування з теми «Небезпечні предмети і позначки» | 00:20:00 | середнє | 13Б. | Набір тренувальних вправ з теми «Небезпечні предмети і позначки». | 
Перевірочні тести (приховані від учнів)
| Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис | 
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Домашня робота з теми «Небезпечні предмети і позначки» | 03:00:00 | середнє | 24Б. | Набір вправ з теми «Небезпечні предмети і позначки» для домашньої роботи. | 
| 2. | Діагностична робота з теми «Небезпечні предмети і позначки» | 03:00:00 | середнє | 25Б. | Набір вправ з теми «Небезпечні предмети і позначки» для діагностичної роботи. |