Методична рекомендація:
Теорія
| Номер | Назва | Опис | 
|---|---|---|
| 1. | Отруйні тварини: комахи та павукоподібні | Дізнатися, які отруйні комахи та павукоподібні є на території України та як з ними поводитись, щоб бути у безпеці. | 
| 2. | Отруйні тварини: земноводні та морські жителі | Дізнатися, які отруйні водні тварини є на території України та як з ними поводитись, щоб бути у безпеці. | 
| 3. | Небезпечні змії та поведінка людини | Дізнатися, які небезпечні для людини змії є на території України та як себе поводити при контакті з ними. | 
Завдання
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис | 
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Отруйна тварина | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Визначити тварину, що може бути небезпечною для людини через укуси, жаління т.п.. | 
| 2. | Склади речення-пазл | 1 вид - рецептивний | легке | 4Б. | Склади речення із його частин і повтори інформацію про тваринний світ. | 
| 3. | Тварини поділяють на ... | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Продовжити речення. | 
| 4. | Що ти знаєш про отруйних тварин? | 1 вид - рецептивний | середнє | 2Б. | Визначити, які тези про отруйних тварин є правильними та відображають безпечну поведінку з ними. | 
| 5. | Анаграма | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Розшифруй анаграму. | 
| 6. | Як вигладають небезпечні тварини? | 3 вид - аналіз | середнє | 2Б. | Визначити тварину за її зображенням. | 
| 7. | Гра «Правда чи помилка?» | 3 вид - аналіз | важке | 2Б. | Визначити хибність та істинність тверджень щодо поведінки при контакті із отруйними тваринами. | 
Додаткові завдання (Мій+)
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис | 
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Яка комаха? | Інший | важке | 3Б. | Визначити жалячу комаху за її зображенням. | 
| 2. | Де правда? | Інший | важке | 3,5Б. | У кожному наборі варіантів є лише один, що називає правдиву інформацію. Твоє завдання — знайти те, що є правильним і не підходить до решти в ряду. | 
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис | 
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Небезпечна тварина твоєї місцевості | Інший | важке | 5Б. | Створити малюнок або схему, або графіку. Зобразити інформацію про обрану тобою небезпечну тварину у творчій формі. | 
| 2. | Три питання | Інший | важке | 5Б. | Відповісти на три запитання. Поміркувати над безпечною поведінкою із отруйними зміями. | 
| 3. | Розповідь | Інший | важке | 5Б. | Перевірити отриманні знання про отруйних тварин, створивши розповідь. | 
| 4. | Мапа думок | Інший | важке | 5Б. | Візуалізуй поняття «отруйні тварини» за допомогою мапи думок. | 
Тести
| Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис | 
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Тренування з теми «Безпека при контакті з тваринами» | 00:20:00 | середнє | 9,5Б. | Набір тренувальних вправ з теми «Поводження під час обстрілів». | 
Перевірочні тести (приховані від учнів)
| Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис | 
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Домашня робота з теми «Безпека при контакті з тваринами» | 03:00:00 | середнє | 22,5Б. | Набір вправ з теми «Поводження під час обстрілів» для домашньої роботи. | 
| 2. | Діагностична робота з теми «Безпека при контакті з тваринами» | 03:00:00 | середнє | 24,5Б. | Набір вправ з теми «Поводження під час обстрілів» для діагностичної роботи. |