Методична рекомендація:
Теорія
| Номер | Назва | Опис | 
|---|---|---|
| 1. | Природа та її небезпеки | Дізнатися, які блага та небезпеки дає нам природа. | 
| 2. | Небезпечні рослини (квіти) | Дізнатися, деякі види рослин (квітів) на території України, які є небезпечними. | 
| 3. | Небезпечні рослини (кущі, або з міцним стеблом) | Дізнатися про деякі види кущових чи деревовидних (або просто з міцним стеблом) рослин, які зустрічаються на території України і є небезпечними. | 
| 4. | Поведінка з небезпечними рослинами | Дізнатися про особливості поведінки із небезпечними рослинами, які зростають на території України. | 
Завдання
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис | 
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Ознака живого | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Визначити, що характеризує живу природу. | 
| 2. | Отруйна рослина... | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Продовжити речення. | 
| 3. | Склади речення-пазл | 1 вид - рецептивний | легке | 4Б. | Склади речення із його частин і повтори інформацію про природу. | 
| 4. | Що ти знаєш про отруйні рослини? | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Визначити, які тези про отруйні рослини є правильними та відображають безпечну поведінку з рослинами. | 
| 5. | Що ти знаєш про конвалії? | 2 вид - інтерпретація | середнє | 1Б. | Позначити знаком «плюс» правииві тези, а знаком «мінус» — неправдиві. | 
| 6. | Гра «Істина чи хиба?» | 3 вид - аналіз | середнє | 2Б. | Визначити хибність та істинність тверджень щодо поведінки при контакті із отруйними живими об'єктами. | 
| 7. | Що варто знати про отруйні рослини? | 2 вид - інтерпретація | середнє | 3Б. | У цьому завданні ти пригадаєш та закріпиш знання про отруйні рослини. | 
| 8. | Що ти знаєш про борщівник? | 3 вид - аналіз | важке | 3Б. | Прочитай приклади тез. Познач відповідними знаками ті, що є правильними і ті, які є помилковими щодо борщівника. | 
Додаткові завдання (Мій+)
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис | 
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Вовчі ягоди | Інший | важке | 3Б. | У кожному наборі варіантів є лише один, що називає правдиву інформацію про вовчі ягоди. Твоє завдання — знайти те, що є правильним і не підходить до решти в ряду. | 
| 2. | Амброзія. Що ти знаєш? | Інший | важке | 3Б. | Визначити чи правдива теза про амброзію. | 
| 3. | Безпечна чи небезпечна поведінка? | Інший | важке | 3Б. | Розглянь ситуацію. Визнач, чи правильно поводяться герої. Поміркуй чи варто дотримуватися правил безпеки? | 
| 4. | Яка рослина на фото? | Інший | важке | 3Б. | Визначити рослину за її зображенням. | 
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис | 
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Пам'ятка | Інший | важке | 5Б. | Перевірити отриманні знання про поведінку із отруйними рослинами на практиці: через створення творчого продукту. | 
| 2. | Мапа думок | Інший | важке | 5Б. | Візуалізуй поняття «небезпечні рослини» за допомогою мапи думок. | 
| 3. | Розкажи про отруйні рослини твого краю | Інший | важке | 5Б. | Описати у будь-якому стилі та будь-ким способом небезпечні рослини, які зустрічаються у твоїй місцевості. | 
| 4. | Небезпечні рослини: принципи поведінки з ними | Інший | важке | 5Б. | Пригадати особливості небезпечних рослин. Поміркувати над безпечною поведінкою з ними. | 
Тести
| Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис | 
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Тренування №1 з теми «Небезпечні рослини: знати, уникати, діяти» | 00:20:00 | середнє | 18Б. | Набір тренувальних вправ з теми «Поводження під час обстрілів». | 
| 2. | Тренування №2 з теми «Небезпечні рослини: знати, уникати, діяти» | 00:20:00 | середнє | 17Б. | Набір тренувальних вправ з теми «Поводження під час обстрілів». | 
Перевірочні тести (приховані від учнів)
| Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис | 
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Домашня робота з теми «Небезпечні рослини: знати, уникати, діяти» | 03:00:00 | середнє | 28Б. | Набір вправ з теми «Поводження під час обстрілів» для домашньої роботи. | 
| 2. | Діагностична робота з теми «Небезпечні рослини: знати, уникати, діяти» | 03:00:00 | середнє | 27Б. | Набір вправ з теми «Поводження під час обстрілів» для діагностичної роботи. |