Методична рекомендація:

Теорія

Номер Назва Опис
1. Природа та її небезпеки Дізнатися, які блага та небезпеки дає нам природа.
2. Небезпечні рослини (квіти) Дізнатися, деякі види рослин (квітів) на території України, які є небезпечними.
3. Небезпечні рослини (кущі, або з міцним стеблом) Дізнатися про деякі види кущових чи деревовидних (або просто з міцним стеблом) рослин, які зустрічаються на території України і є небезпечними.
4. Поведінка з небезпечними рослинами Дізнатися про особливості поведінки із небезпечними рослинами, які зростають на території України.

Завдання

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Ознака живого 1 вид - рецептивний легке 1Б. Визначити, що характеризує живу природу.
2. Отруйна рослина... 1 вид - рецептивний легке 1Б. Продовжити речення.
3. Склади речення-пазл 1 вид - рецептивний легке 4Б. Склади речення із його частин і повтори інформацію про природу.
4. Що ти знаєш про отруйні рослини? 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Визначити, які тези про отруйні рослини є правильними та відображають безпечну поведінку з рослинами.
5. Що ти знаєш про конвалії? 2 вид - інтерпретація середнє 1Б. Позначити знаком «плюс» правииві тези, а знаком «мінус» — неправдиві.
6. Гра «Істина чи хиба?» 3 вид - аналіз середнє 2Б. Визначити хибність та істинність тверджень щодо поведінки при контакті із отруйними живими об'єктами.
7. Що варто знати про отруйні рослини? 2 вид - інтерпретація середнє 3Б. У цьому завданні ти пригадаєш та закріпиш знання про отруйні рослини.
8. Що ти знаєш про борщівник? 3 вид - аналіз важке 3Б. Прочитай приклади тез. Познач відповідними знаками ті, що є правильними і ті, які є помилковими щодо борщівника.

Додаткові завдання (Мій+)

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Вовчі ягоди Інший важке 3Б. У кожному наборі варіантів є лише один, що називає правдиву інформацію про вовчі ягоди. Твоє завдання — знайти те, що є правильним і не підходить до решти в ряду.
2. Амброзія. Що ти знаєш? Інший важке 3Б. Визначити чи правдива теза про амброзію.
3. Безпечна чи небезпечна поведінка? Інший важке 3Б. Розглянь ситуацію. Визнач, чи правильно поводяться герої. Поміркуй чи варто дотримуватися правил безпеки?
4. Яка рослина на фото? Інший важке 3Б. Визначити рослину за її зображенням.

Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Пам'ятка Інший важке 5Б. Перевірити отриманні знання про поведінку із отруйними рослинами на практиці: через створення творчого продукту.
2. Мапа думок Інший важке 5Б. Візуалізуй поняття «небезпечні рослини» за допомогою мапи думок.
3. Розкажи про отруйні рослини твого краю Інший важке 5Б. Описати у будь-якому стилі та будь-ким способом небезпечні рослини, які зустрічаються у твоїй місцевості.
4. Небезпечні рослини: принципи поведінки з ними Інший важке 5Б. Пригадати особливості небезпечних рослин. Поміркувати над безпечною поведінкою з ними.

Тести

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Тренування №1 з теми «Небезпечні рослини: знати, уникати, діяти» 00:20:00 середнє 18Б. Набір тренувальних вправ з теми «Поводження під час обстрілів».
2. Тренування №2 з теми «Небезпечні рослини: знати, уникати, діяти» 00:20:00 середнє 17Б. Набір тренувальних вправ з теми «Поводження під час обстрілів».

Перевірочні тести (приховані від учнів)

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Домашня робота з теми «Небезпечні рослини: знати, уникати, діяти» 03:00:00 середнє 28Б. Набір вправ з теми «Поводження під час обстрілів» для домашньої роботи.
2. Діагностична робота з теми «Небезпечні рослини: знати, уникати, діяти» 03:00:00 середнє 27Б. Набір вправ з теми «Поводження під час обстрілів» для діагностичної роботи.